Aspectes Organitzatius part 5 (AO5) – Definim tasques … també dels profes
Degut a la diversitat de criteris i, fins i tot d’expectatives del projecte, que tenia el professorat de l’equip educatiu implicat, va ser necessari consensuar, concretar i planificar les tasques i responsabilitats de cadascun.
Per assegurar l’èxit del projecte, el centre va decidir fer coincidir tots el TdS i PdR possibles en la mateixa setmana. Aquest fet assegurava que el professorat, en la majoria del seu horari setmanal lliurava moltes hores lectives. Aquest fet es va aprofitar per assignar a cada professor/a a un projecte de TdS o PdR en exclusiva en tot el seu horari setmanat.
Es va distribuir el professorat per àmbit o equip i es va fer un horari que assegurava que l’alumnat tenia sempre els mateix professorat de referència. Un cop fet això, es van distribuir les tasques a realitzar:
Previ a la setmana d’implementació.
- Dissenyar les tasques a realitzar per l’alumnat. Dossier.
- Coordinar l’elaboració de les peces o productes a exposar.
Al llarg de la setmana d’implementació.
- Catalogació de les peces.
- Disseny del pòster.
- Preparar l’exposició oral.
- Preparar la visita guiada.
Posterior a la setmana d’implementació.
- Muntatge de l’Espai Guindàvols
- Avaluació