Formació de grups – Industrial Revolution

Ja hem començat el projecte a la classe d’anglès de 4 ESO D. Durant diferents sessions, i quan el grup classe estigui dividit, treballarem en el projecte de 12 Metres. En total serem un grup de 12 alumnes i un altre grup de 13 alumnes.

Hem decidit aprofundir en el tema de la Revolució Industrial al Regne Unit i la nostra investigació ens portarà a exemplificar aquest segment del projecte final.

A la classe els hi he preguntat com volien agrupar-se, pensant en el nombre d’alumnes que eren els hi he proposat que potser s’haurien d’ajuntar en grups de quatre persones. Ells mateixos han decidit quines persones havien de constituir els grups i no hi ha hagut massa problemes en aquest punt, excepte quan han hagut de decidir a quin grup havia d’anar una persona que és absentista. Cap grup volia que aquesta persona anés amb ells doncs intuïen que haurien de fer la feina extra d’aquesta persona. Al final entre tots hem decidit a quin grup havia d’anar i han estat d’acord encara que amb una mica de recança.

El proper dia m’agradaria poder ajudar-los en el funcionament d’aquest grups i parlarem del possibles càrrecs que poden tenir cada membre del grup (per exemple: portaveu, secretari, ajudant o responsable de material).