uS DeSiTjEm Un NaDaL mOlT eSpEcIaL!

Bon dia famílies,

I… amb un tres i no res, hem arribat al Nadal!!

Desitjar-vos BONES FESTES i BON ANY NOU!

christmas_rudolph1.pngolga-maribel-bon-nadal.JPG

12 thoughts on “uS DeSiTjEm Un NaDaL mOlT eSpEcIaL!

1. saray

hola.
    Esteu mol wapes Maribel i Olga gràcies per desitjar mol bones festes soc la saray de 5è i m’agradaria conèixer milllor la maribel perquè la veritat la olga ya la conec molt. perquè el meu germà porta 2 anys casi amb la olga i estic molt contenta de ella.
    esperu que si quan començi a reconèixer a la maribel segur què de simpatica tindra la cara com la olga.Dic de simpatica no de igualtat.
    un petó molt fort i bones festes. +petonets per a vosaltres de tot cor

2. saray

ke tingeu un any feliç 2009 per a les vostres families y tutores de ceip roser capdevila.
    petons de saray sanchez abellan la germana del alex sanchez…

ohhhhhhhh!!! no havia vist jo aquesta foto…QUE GUAPAS!!!
    SEGUR QUE AMB AQUESTAS CARAS DE BONAS ELS REIS HAN PORTAT MOLTES COSETAS.
    Ya tenia ganes de torna a l´escola i torna a compartir amb vosaltres totes les experiencies que visqueu amb els nens.

Feliç Tornada!!!!!!!!!

HOLA DE NOU A TOTS I A TOTES!!! Maribel, l’Aleix està molt trist de no haver pogut començar l’escola i portar les joguines que li han portat els Reis, i em pregunta si dilluns podría dur algun regal i que els seus companys també portin, que també vol veure que li han portat els Reis als seus amics. Ja em diràs quelcom… volia trucar però he pensat que per aquest mitjà també ho veuries. Gràcies.

5. maribel

Bon dia Úrsula! nosaltres també hem trobat molt a faltar a l’Aleix, inclús alguns companys avui deien “s’ha canviat d’escola l’Aleix?” “Volem que vingui!!” Els dies de portar joguines acaben avui, tenim molta feina a fer, aquest trimestre és molt curt i el carnestoltes i st.Jordi ja estan aquí!! Però si l’Aleix té moltes ganes d’ensenyar alguna joguina, que la porti i la mostrarà als companys i companyes, vale?!? Petonets molt forts!