Aplaudiments pels nostres petits grans artistes!!

Bon dia famílies!

Avui els nostres petits han fet dues grans aportacions al món artístic! Per una banda han fet una obra de teatre titulada “Conte de Nadal” (si cliqueu podreu disfrutar del contingut amb els vostres fills/es) i per l’altra, han cantat “Rodolfo, el Reno” (si cliqueu podreu escoltar-la!). Tot ha estat representat per infantil. Han estat fantàstics, divertits, entranyables, alegres, i molt, molt desperts! Us adjuntem les fotos , i ja ens direu!

teatre1.JPG teatre-2.JPG teatre-3.JPG  teatre-4.JPG

teatre-5.JPG teatre-6.JPG teatre-7.JPG teatre-8.JPG

teatre-9.JPG teatre-10.JPG teatre-11.JPG  teatre-12.JPG

9 thoughts on “Aplaudiments pels nostres petits grans artistes!!

1. saray

he bist les fotos son molt boniques segur que quan ho beu fer va ser divertit
    petonets de saray de alumne de 5è

2. irene

Sque esta ban guapisims aquest actors, llàstima no haver pogut veure la obra, la propera la graveu y la passeu al bloc, aquesta dieu que es pot escoltar Peró no se com fer.

Molts patonets per a tots aquest menuts.

hola, he vist les fotos i son molt maques i la canÇo es molt divertida.
    un petonet per a tots el nens de segon i les seves mestres.
    muaccc.

Que guapos tots tan ben possats!!! llastima no poder veure l´obra, la cançó no se com escoltar.la pero de segur que esta super bè. Aquest artistas tenen pendent amb el papis una demostraçió, segur que a les mestres se li acudeix alguna cosa per que nosaltres tambè podem gaudir del vostra talent.