Daily Archives: 17 desembre 2008

I a la fi… ens ha arribat el gran dia!

Bona tarda famílies!

Avui hem fet el concert de Nadal! Hem estat nerviosos, però plens d’alegria pensant que els nostres pares i mares veurien la feina tan maca que hem fet!

De part de les vostres mestres dir-vos que se’ns queien les llàgrimes d’emoció, de veure com en aquest any i mig que portem junts us heu convertit en donetes i homenets! Estem molt contentes de vosaltres i segur que els Reis Mags portaran un camell ben ple de regals per cadascun!

Donar les gràcies també a la Joana i el Gonzalo que han treballat molt amb les vostres cançons, i a vosaltres pares i mares que ha estat admirable  l’acollida que l’heu fet a tots els infants!

Petonets màgics per tots i totes vosaltres,

concert-1.JPG concert-2.JPG concert-3.JPG concert-4.JPG

El patge Sergi ha vingut a la nostra escola!

Bona tarda famílies!

Avui ha vingut el patge dels Reis Mags per recollir les cartes amb les nostres peticions! Hem escoltat tots els seus consells i l’hem explicat quins desitjos tenim! Ha estat fantàstic, i per acabar-nos d’endolçar el dia ens ha regalat caramels!

GRÀCIES PATGE! ENS HAS FET ARRIBAR UNA MIQUETA DE LA TEVA MÀGIA!

patge-1.JPG            patge-2.JPG

Primer projecte de treball amb el Roure!

Bona tarda famílies!

Com sabeu un dels nostres projectes és la comunicació i l’intercanvi d’aprenentatge amb l’escola d’adults del poble, el Roure. Aquesta setmana hem rebut i enviat els nostres primers emails. Us adjuntem l’hipervincle de la feina que han fet les nostres conveïnes:

EL TREBALL DE LES NOSTRES ÀVIES! (CLIQUEU)

Per la nostra part, els hem enviat un escrit amb els nostres millors desitjos nadalencs!

Us anirem mantenint informats!

Fem memòria!

Ep famílies!

Us recordem que demà dimecres els infants han de venir ben guapos (ja ho venen sempre!) per dues raons: la primera al matí anirem a deixar la nostra carta dels Reis Mags al Patge Reial que ens visitarà a l’escola, i en segon lloc, a la tarda donarem la benvinguda al Nadal amb unes nadales que cantarem al centre cívic.

Recordeu! nosaltres portarem al centre cívic els infants que es queden al menjador, els que vagin a casa a dinar s’han de portar a les 15.00 h directament al centre cívic. No han de portar cap guarniment, ells i elles han fet unes corones genials d’arbres de nadal i estrelles!

Per altra banda, el dijous farem una petita festa dedicada als nens i nenes d’infantil. Posarem el nostre petit granet de sorra i farem dues activitats: una petita (però molt xula!) representació teatral i una cançó. Els nens i nenes que fan el teatre tenen a l’agenda anotada la roba que han de portar, així com els infants que canten. D’aquests últims, la meitat portarà gorro de Papa Noel i l’altra sortirà amb unes caretes que hem fet a l’escola. Aquesta activitat no serà representada pels pares i mares, però no patiu! us penjarem totes les fotos al bloc!! El dijous sortiran a les 17.00 h amb un detall nadalenc de vidre que segur que esteu desitjant veure i els “temibles” deures de nadal. Com cada any us hem posat el títol del llibre que seria molt bo que demanessin als reis.

El divendres farem el tancament del primer trimestre amb un gran esmorzar que l’Ampa ens ofereix i farem “cagar” el tió! Els infants sortiran amb els informes que com sabeu, heu de tornar signats als gener.

El mes de gener són les entrevistes, els infants porten una circular a l’agenda perquè sapigueu la dinàmica per apuntar-se.

Bé, doncs, després de tota la informació, només ens queda desitjar-vos un BON NADAL!

COM HEU SIGUT TAN BONS PARES I MARES SEGUR QUE ELS REIS PORTARAN ELS CAMELLS PLE DE REGALS PER VOSALTRES!

PETONS MOLT FORTS!

bon-nadal.JPG

Heu vist el nostre ecopessebre?!?

Bona tarda famílies!

Com ja és tradició, aquesta setmana hem realitzat l’ecopessebre amb material reciclat. Els infants s’ho han passat “pipa!” han fet unes autèntiques obres modernistes que podeu veure a l’entrada de l’escola. Hem treballat amb la col.laboració de l’Ajuntament i hem participat juntament amb els nostres companys i companyes de primer.

Una vegada més, gràcies per la vostra col.laboració!!

pessebre-1.JPG  pessebre-2.JPG  pessebre-3.JPG pessebre-4.JPG