mmm…!Quina bona oloreta a flors fresques!

Bon dia blocaires!

Avui ens ha vingut a visitar la Cristina, mare de la Carla, i ens ha presentat un dels oficis més macos que hi ha: la floristeria! Ens ha portat un bon grapat de flors (margarides, líliums, roses, …) i ens ha ensenyat com fer un centre de taula! Ara ja en sabem! Pares i mares, aquest nadal els infants seran els que, de ben segur, us guarniran la taula!

Gràcies Cristina, torna sempre que vulguis! Ha estat una experiència molt refrescant!

flors-1.JPGflors-2.JPGflors-3.JPGflors-4.JPG

flors-5.JPGflors-6.JPGflors-7.JPGflors-8.JPG

I a vosaltres, pares i mares que encara no heu participat, veniu! Podeu ensenyar-nos el vostre ofici, o explicar-nos un conte, parlar de la natura, d’algun animal, de viatges,…volem compartir aprenentatge amb tú!

12 thoughts on “mmm…!Quina bona oloreta a flors fresques!

hola, pues si que es un ofici molt maco,les flors son molt boniques.
    quins rams mes macos es veuen en les fotos.
    adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

2. Pedo Ant. Fresnedoso

Me lo he pasado muy bien, espero volver pronto.
    Gracias por la colaboración de todos.

Un saludo.

3. Eva

si que son macos…a mes a mes esta bè que el nens vegin de las coses que es poden fer a les flors, espero que aquest nadal l´Eduard m´ajudi a guarni la casa i puguem feure un centre de taula tan chuli com el vostre.

Quan hagi de guarnir casa meva, ja sé a qui contractaré perquè ho faci, als alumnes de segon que ja són experts!!!

5. Olga:

Moltes gràcies a tots i a totes, sense la vostre ajuda no podriem realitzar aquestes activitats.
    Gràcies famílies.

Eva, Alba! animeu-vos a participar! digueu-nos quan us aniria bé i compartiu el vostre aprenentatge amb nosaltres! segur que en teniu un munt de coses per explicar! mOLTS pEtOnEtS!

7. Eva

bon dia!, Maribel la veritat es que no se com podria partiçipa jo amb aquesta activitat, a mès a mès no se si podria esta davant de tans nens…fa una mica de respecta, prefereixo deixar aquesta tasca per a pares que tinguin coses que ensenyar que segur que hi ha molts nomes falta una petita empenta jo animo molt a fer.lo perque a de ser gratificant veure com els nens admiran a l´adult que li ensenya coses de la seva feina i a mès a mès els seus fills es sentirant molt orgullos de cara als seus companys i aixo als papis tambè hens agrada veura la carona dels nostres fills pensan…QUE GRAN ES EL MEU/MEVA PARE/MARE!!!

EVA!!!!??!! Com que no saps com participar en aquesta activitat! A vegades la vida ens proposa petits reptes que els hem d’anar superant encara que no tinguin (o si…) gaire importància! No has anat mai de viatge? Saps receptes de cuina saludables? saps alguna manualitat (o podem buscar-la!)? tens radiografies per mostrar els ossos? L’Eduard agrairà la teva assitència! Inclús se m’acut que el teu marit és entrenador de futbol,no? doncs podeu venir tots dos per ensenyar-nos a tots/es com fer i entendre el futbol com un esport saludable, la importància del sentiment de grup (la suma de tots/es), de respecte, fent fora fanatismes i prejudicis inútils! Ànims! Junts formem un gran equip!

Hola Maribel y Olga jo també estic d’acord amb la Eva, però pensaré alguna cosa .
    Parlaré amb la Eva i a lo millor fent alguna cosa juntes,
    Petonets muac muac.

10. Cristina

TENIM UN GRANS ARTISTES !!!!!! Estic realment contenta de haber pogut compartir amb tot 2,una part de mi mateixa, veuresls tan contents i concentrats, a més de l´il.lusió de la Carla, que es va aixecar la primera de casa el mateix dia i que contaba els dies que restaven per que la seva mama anés al cole. Graciés a tots vosaltres mestres, pares i nens. Aním tenim molt per a dir, per fer, per explorar, en definitiva per gaudir.

Cristina, gràcies per les teves paraules! Aquest projecte que hem engegat té com una de les seves finalitats implicar als pares i mares i fer-los partíceps de l’aprenentatge escolar dels seus fills/es, a més, ens (i els) ensenyeu molts temes interessantíssimes! Vinga ara, anima a més familiars de segon per què s’apuntin a l’aventura de compartir aprenentatge! molts petonets i gràcies de nou per la teva aportació!