Visita dels grans de l’escola!

Hola!

Avui els de cinquè i sisè ens han fet una visita per fer una estadística de les classes de fruita que porten els infants. La Laly i la Lucia no descansen! i volen que els seus nens/es juguin amb les mates i vegin les seves aplicacions a la vida quotidiana. Molt rebé nois i noies!

visita-fruita.JPG

4 thoughts on “Visita dels grans de l’escola!

No veig la relaçio entre la fruita i las mates, pero segur que la Lucia y la Laly li han trobat el que per fer de les classes algo divertit. Ja m´explicareu , es nomes per curiositat perque has de dir que cada dia hem sorpreneu més.
    FELIÇITATS!!

2. Núria Alàs

Molt bona aquesta pensada!
    D’aquesta manera apliquen els seus coneixements i se senten més que motivats.

Felicitats als grans de l’escola!

Núria Alàs

3. Lali

Quina sorpresa!, gràcies per la fotografia entre altres coses. Aviat penjarem els resultats al bloc.
    Petonets digitals.

4. saray