L’avaluació és un procés que dura des de l’inici fins al final del projecte. És una avaluació continuada:
- Des de l’inici, quan exposen la informació recollida a casa, i també mentre els alumnes elaboren la carpeta d’aprenentatge. La mestra, manté converses tant en rotllana com individuals amb els/les alumnes per assegurar la interiorització de continguts.
- Es continua avaluant, a través de les activitats amb el panell digital, la capacitat d’ús de les tecnologies dels nens/es: coneixement del dispositiu, funcionalitat, interpretació i lectura d’imatges…
- L’avaluació final: es durà a terme a través de l’exposició oral del lapbook. En aquest exposició s’avaluarà si l’infant ha adquirit les habilitats i sabers necessaris per comunicar allò que ha après, entonació, volum, pronúncia, estructura de les frases… de manera correcta per tal que els altres ho puguin entendre. Així com els conceptes específics sobre el tema, què són els núvols?
- Tot això fent una observació directa, atenta i sistemàtica de l’evolució de cada infant i recollint-lo en forma de dades.
- També s’ha incorporat enregistrament de vídeo per poder projectar-lo a l’aula i fer autoavaluació: En aquest cas podeu observar un petit vídeo, d’alguns dels infants explicant part del lapbook, on es pot constatar els aprenentatges que han fet, punts forts i punts febles. De la mateixa manera que es pot també veure si s’han assolit els objectius en la competència de la Comunicació lingüística.