Daily Archives: 9 febrer 2015

ARRIBA EL CARNAVAL!!!

Benvolgudes famílies, us informem de les activitats que portarem a terme al llarg d’aquesta setmana carnaval.

DIJOUS GRAS 12 de febrer

Sortirem a menjar la truita pel matí, els/les alumnes d’Infantil es quedaran al bosc del Rotllat i la resta anirem fins al camp de tir. Els més grans acompanyaran als petits per ajudar-los a caminar.
Cal portar:
• Esmorzar: El costum recomana… entrepà de truita, amb botifarra o sense, coca de llardons…
• Aigua

Ordre del rei Carnestoltes pel dijous.- Guants i la roba del revés.

DIVENDRES DE CARNAVAL 13 de febrer

Pel matí els nens/es de Cicle Inicial faran tallers (es pintaran la cara, es disfressaran, faran jocs a informàtica….) i els d’Educació Infantil faran diferents activitats de carnaval.
I per la tarda celebrarem tot junts el carnaval a l’antic edifici. Els grans baixaran a buscar als petits i farem, acompanyats per sa Majestat el rei Carnestoltes una rua entre els dos edificis .
Si voleu podeu venir a veure’ls i animar-los a l’Avinguda Baix Penedès .Us hi esperem!
Desprès El Rei Carnestoltes al pati de l’edifici de dalt ens farà, pels nens/es de l’escola el seu divertit discurs i per acabar berenarem tots junts, pa amb xocolata .

Ordre del rei Carnestoltes divendres .- Sabates i mitjons desaparellats.

I Aquest dia els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial s’hauran de recollir a l’edifici de dalt a les 16:30h.

Dimarts 17 de febrer

Per la tarda els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial han de venir de casa disfressats com vulguin . Els que es quedin al menjador , cal que portin la disfressa dins una bossa amb el nom.

DIMECRES DE CENDRA 18 de febrer
Pel matí els d’Educació Infantil i Cicle Inicial sortiran a enterrar la sardina pels voltants de l’escola i li direm “Fins l’any que ve” al rei Carnestoltes.
Podem venir vestits amb roba fosca en senyal de dol.
IRecordem que el dilluns 16 de febrer és festa de lliure disposició.
? I si el divendres de carnaval plou, fa vent, neva o glaça, no farem la rua i ens quedarem al gimnàs de l’edifici nou.

De oRDRES CARNAVAL 1415