CARNAVAL a l’Ull de Vent!!

Un any més hem gaudit del Carnaval i de la festa que el Rei Carnestoltes promou amb els seus disbarats.
– Dijous Gras vam anar a menjar la truita al camp de tir, tot complint les ordres proposades per a aquell dia. Els grans van acompanyar els petits pel camí i feia goig veure’ls amb els papers canviats!

A la tarda, els nens de l’escola nova van emplenar-la de colors i personatges dispars amb la disfressa que van voler portar de casa.

– Divendres al matí, els nostres caps es van guarnir amb tot de coses estrafolàries per tal que el Rei Carnestoltes no s’enfadés gaire. Així que, amb la testa ben guarnida, els nens d’Infantil s’ho van passar d’alló més bé amb els jocs tradicionals mentre els de Cicle Inicial feien tallers de Carnaval.

A l’escola Vella va resultar una mica complicat fer classe normal amb aquests pentinats!!

I per fi, en arribar la tarda, vam participar a la Rua de Carnaval de l’escola, dedicada enguany a la Festa Major. Bastoners, castellers, diables, Capgrossos, músics i banda de rock vam pujar tots junts cap a l’Escola Vella on vam sentir el pregó i ens vam divertir amb els versots que el Rei Carnestoltes ens va dedicar.

I quin millor final de festa que amb el clàssic berenar de pa amb xocolata!!!

Dimecres de cendra vam baixar a l’escola nova, molt afectats i tristos, a cremar el carnestoltes, després de que al matí els petits enterressin la sardina.

Ara ens queda esperar que torni el Carnestoltes l’any vinent!!