Informacions pràctiques

• Punt d’informació

Trobareu el punt d’informació dels Tallers al vestíbul del Rectorat, edifici A.

• Puntualitat

Demanem molta puntualitat a l’hora de començar cada activitat. Tingueu present que els espais tenen un aforament limitat i que, un cop l’aula sigui plena, no hi podreu accedir i haureu de triar una altra activitat. Una vegada triada, caldrà que us mantingueu a l’aula tota l’estona per al bon aprofitament de la sessió.

• Espais

A la sala d’actes del Rectorat hi haurà la conferència inaugural i la de cloenda. La conferència inaugural també podrà seguir-se per videoconferència des de la sala de juntes del Rectorat i per Internet.

Les sessions dels Tallers es repartiran entre aquests espais del Rectorat i la planta 2 de la Facultat de Veterinària, a l’altra banda del carrer (Passeig de Setembre).

• Fotocòpies

Els materials de cada taller es lliuraran als assistents un cop iniciada la sessió. Tots aquests  materials són a la vostra disposició al bloc dels Tallers. Us recomanem que el consulteu amb antelació i descarregueu i imprimiu els matereials que considereu oportuns.

• Ordinadors

Us invitem a venir amb ordinador portàtil, sobretot si voleu seguir els tallers en què se’n recomana l’ús. A la pagina de Continguts, hi trobareu en quins tallers són.

L’accés a la xarxa sense fils de la UAB és obert

• Esmorzar i dinar

En aquesta ocasió, l’organització dels Tallers no ofereix esmorzar. Divendres 10, tindreu a la vostra disposició les cafeteries de la Facultat de Veterinària i del Rectorat, per esmorzar i també per dinar. Us demanem que us repartiu entre els dos espais. Dissabte 11, aquestes cafeteries, ni cap altra del campus, no estan obertes. L’únic espai obert és el bar de l’estació de Ferrocarrils de la Generalitat.

• Material per emportar

El trobareu al punt d’informació dels Tallers. Podeu agafar el material que sigui del vostre interès de les taules on està exposat. Demanem que tingueu en compte que hi ha molt professorat interessat.

• Justificants d’assistència

Si necessiteu justificar l’assistència podeu demanar el corresponent justificant al  punt d’informació dels Tallers, al vestíbul del Rectorat.

• Acreditació de la formació

L’assistència als Tallers s’acreditarà amb 15 h. de formació. Cal signar al llistat d’assistència divendres al matí i a la tarda i dissabte (tres vegades en total) per obtenir aquesta acreditació. Durant els dos dies, els llistats d’assistència estaran disponibles al punt d’informació dels Tallers al vestíbul del Rectorat, edifici A.

• Enquestes de valoració

En aquesta edició dels Tallers hem elaborat un formulari dins el bloc que podreu omplir. Us el farem arribar per correu electrònic amb posterioritat a la realització dels Tallers.

Gràcies per la vostra col.laboració i que tingueu un bon aprofitament d’aquestes activitats.

Quant a Programa biblioteca escolar "puntedu" /SIAL

Blog que conté una selecció d'enllaços a recursos digitals útils per a la cerca d'informació per a l'alumnat d'educació secundària.