Documentació important per a les colònies

Pares i mares de sisè us pengem 3 documents importants per a les colònies:

1.- Aquest és l’imprès de conformitat dels pares i mares per a l’assistència dels nens i nenes a les colònies.
A més hi ha també una fitxa mèdica que s’ha d’emplenar. Un cop tot formalitzat entregueu-ho, si us plau, als tutors.

AUTORITZACIÓ

2.- Hem de facilitar també una FOTOCÒPIA DEL DNI DELS ALUMNES PARTICIPANTS A LES COLÒNIES. Com ja vam iniciar l’any passat, aquest és el segón any que ens afecta l’impost de la taxa turística. Cala Montjoi està directament afectat pel pagament d’aquesta taxa. Els menors de 17 anys no l’han de pagar, i és per això que necessitaran justificar el no pagament de la taxa dels vostres alumnes mitjançant la fotocòpia del DNI de cadascún d’ells, que Cala montjoi estarà obligada a guardar durant 4 anys, per a qualsevol possible inspecció. En el cas de que algun nen o nena no tingui DNI, us adjuntem un formulari que hauran d’omplir els pares i que vindrà a substituir aquest document.

4B

3.- Quan arribem al port de Roses Cala Montjoi realitza el trasllat de les maletes en furgoneta fins a la Cala. Però alhora aquest servei està compromès, donat que els alumnes porten maletes desmesurades en tamany i pes, que fan que no pugui ser possible traslladar les maletes de tothom. Us transmetem la carta en la que ens demanen portin bosses tipus motxil.les o en el cas de que siguin maletes, aquestes no sobrepassin unes mides determinades.

4A. CARTA EXPLICATIVA TRASLLAT MALETES CALA MONTJOI

Carnestoltes

Aquesta setmana ha arribat el Rei Carnestoltesi ens ha ordenat festa i disbauxa!

– Concurs de disfresses de dijous llarder:

5è A

5è B

6è A i B

Judici de Carnestoltes

Setmana Cultural

Durant aquesta setmana hem estat aprenent moltes coses sobre la festa major.

Els castellers i els diables ens van fer explicacions i demostracions:

Dijous llarder amb el concurs de truites i coques:

Ordres del rei carnestoltes

Us anticipem les ordres del rei carnestoltes!!

Dimarts 25: AL CARNESTOLTES FARÀS CAS I UN !e12de558623e46b9e4481c6d31c2683a PORTARÀS

Dimecres 26: PER TENIR L’ESCOLA MULTICOLOR, ET VESTIRÀS DE CAP A PEUS D’UN SOL COLOR

petjades

Dijous 27: DEMÀ VISCA L’ANARQUIA! POTS VENIR DISFRESSAT TOT EL DIA .

disfraces-infantiles

Dijous Gras

Que us semblaria que celebréssim el dijous gras fent-nos el berenar a l’Escola?

Proposem fer un concurs de truites i de coques de llardons. A l’escola ens farem el pa amb tomàquet, tindrem unes begudes i podrem fer un berenar d’allò més bo!!!

Les truites poden ser des de la tradicional de botifarra d’ou, a la truita de patates, de carbassó, d’albergínia, de mongetes amb bacallà, o de qualsevol ingredient que us agradi.

La coca pot ser la tradicional de llardons o amb varietats al gust dels cuiners o cuineres.

Podeu presentar la vostra truita o coca, feta individualment o en grupet, però sempre heu de tenir algun adult a la cuina, al vostre costat, per ajudar-vos però no per fer-vos el menjar.

Hi haurà diferents mencions per:

– La truita o la coca més original, la més divertida, la més enfadada, la més suculenta, …

El jurat valorarà al migdia els mèrits de cada menja.

Animeu-vos i porteu la vostra truita o la vostra coca el proper dijous 27 de febrer, a les 9 del matí.

cuiner2

Ràdio 11 a 6é

PROGRAMA DE RÀDIO DELS NENS DE 6È B FET ALS RACONS DE LLENGUA DEL PRIMER TRIMESTRE.
Els participants són: Marta, Elsa, Laura, Helena B., Àxel, Oriol, Alejandro i Andrew.

Cliqueu sobre l’enllaç web i un cop allí podreu descarregar l’arxiu mp3 corresponent al programa de ràdio

http://www11.zippyshare.com/v/68292307/file.html

Taller de la Mancomunitat: Entra al cicle,… un cicle viu!

L’alumnat de 5é hem fet un taller de la Mancomunitat anomenat: Entra al cicle,… un cicle viu!

Objectius:
– Conèixer el cicle de la matèria a la natura i el seu paral·lelisme amb el reciclatge de la brossa orgànica.
– Conèixer el procés de descomposició de la matèria orgànica i la diferència entre humus i compost.

Descripció o programa:
– L’activitat consta de dues sessions de 60 minuts cada una. Una primera sessió pràctica on es construirà un vermicompostador i una sessió més teòrica on s’extrauran conclusions i es faran comparances i diferències entre humus i compost.

Us deixem les fotos del Vermicompostador que hem construït!