Tutoria: LES PÀGINES GROGUES

Els de 6è hem començat un treball de tutoria que ens portarà feina les properes setmanes.

A cada classe ens hem Creat les nostres pròpies PÀGINES GROGUES. Cadascú va escollir sobre quin tema li agradaria ser mestre dels seus companys /es. Després de molt pensar-ho cada un d’ells va fer -se una foto i va explicar el curs que ofertava.

Avui hem començat: Estem molt emocionats! realment ho portaven molt preparat i les classes han anat molt bé. Un Excel.lent pels profes i un Excel.lent pels alumnes.

1r dia de posada en pràctica:

continuarem ensenyant-vos la resta de jornades….

5 pensaments sobre “Tutoria: LES PÀGINES GROGUES

1. *Wow! Això ha estat genial! Em puc imaginar i m’ha explicat la Júlia, que tant el procés com el producte ha estat alguna cosa molt “nutritiu” en tants sentits: de l’explorar i poder compartir el que saben, celebrar la diversitat, conèixer a l’altre, expressar-se el respecte, afecte i admiració mutus. Bàsic i bonic, molt bonic!
    *Braaavo!

2. Wow! Quantes coses boniques saben entre tots i totes! Pel que m’imagino i pel que Júlia m’ha explicat, tant el procés com el producte ha aportat molt en tants sentits: Aprendre gaudint, poder reconèixer en si mateixa/o les seves habilitats, compartir el que saben amb els/les “col·legues”, atendre amb respecte, afecte i admiració el que cada qui volia ensenyar…
    *Empoderador!