MOVIMENT: el trenet

Aquest és un exercici per a diferenciar les diferents melodies i frases d’aquesta peça.

Ens hem imaginat que som un trenet que va de país en país i anem passant per paisos en els quals ens fan fer coses ben diverses:

– ballar de puntetes

– remenar el cul

– adormir-nos

– tocar en una banda de rock

MOVIMENT: Estem divinament

Aquest és un exercici que un gran dansaire català anomenat Joan Serra, sempre ensenyava als seus alumnes perquè ell considerava que el treball de la pelvis és imprescindible per a un bon control del cos.

Aquest exercici ens serveix per treballar la pelvis des de diferents vessants i entre mig d’exercici i exercici hi fiquem quelcom que ens agrada molt com pot ser: badallar, rascar-nos el cap, fer-nos festetes, mirar un aparador suculent, saltar.

Sonoritzem un poema!!!

El dimecres, els nens i nenes de segon, van sonoritzar un poema. Els infants van tenir dos o tres poemes on van escollir quin volien musicar, i aleshores van començar a pensar els instruments/objectes sonors que interpretarien, juntament amb ells/elles, la música que volien fer per acompanyar la poesia.

Va ser un resultat molt maco ja que van posar tot de la seva part per sorprendre’ns d’una manera màgica.

Com  a practicant, us dono les gràcies per ajudar-me en aquest camí que acaba de començar!!

 

MOLTS GRÀCIES!!

Sonoritzem un poema!

El dimecres, els nens i nenes de segon, van sonoritzar un poema. Els infants van tenir dos o tres poemes on van escollir quin volien musicar, i aleshores van començar a pensar els instruments/objectes sonors que interpretarien, juntament amb ells/elles, la música que volien fer per acompanyar la poesia.

Va ser un resultat molt maco ja que van posar tot de la seva part per sorprendre’ns d’una manera màgica.

Com  a practicant, us dono les gràcies per ajudar-me en aquest camí que acaba de començar!!

 

MOLTS GRÀCIES!!

 

 

 

Marxa Radetzky de Strauss

Durant el finals del segon trimestre vam estar treballant la percussió corporal i amb ella, una obra de Strauss. Aquesta obra la vàrem treballar utilitzant la percussió corporal però, a més a més, n’hem creat una dramatització. Aquesta dramatització simbolitza la creació de quelcom dolcet. Alguna cosa com ara un pastisset, una llaminadura, un dolç…

A la frase A els cuiners preparen els ingredients amb els morters.

A la frase B baten ous per a fer la massa.

A la frase C ensucren amb sucre amb pols allò cuinat

La frase D és la cirereta del pastís. La màgica decoració que qualsevol bon cuiner realitza al finalitzar la seva obra d’art culinària.

El resultat és aquest:

CANÇÓ: Sant Jordi

Aquesta és la cançó que aquest curs els nens i nenes de P4 va aprendre. A més a més n’hem fet una dramatització que no hem pogut gravar però que tots nosaltres tenim ben present.

us deixem amb els cavallers, els dracs, les dragones i les princeses de P4.