Aquest és un exercici que un gran dansaire català anomenat Joan Serra, sempre ensenyava als seus alumnes perquè ell considerava que el treball de la pelvis és imprescindible per a un bon control del cos.
Aquest exercici ens serveix per treballar la pelvis des de diferents vessants i entre mig d’exercici i exercici hi fiquem quelcom que ens agrada molt com pot ser: badallar, rascar-nos el cap, fer-nos festetes, mirar un aparador suculent, saltar.
El dimecres, els nens i nenes de segon, van sonoritzar un poema. Els infants van tenir dos o tres poemes on van escollir quin volien musicar, i aleshores van començar a pensar els instruments/objectes sonors que interpretarien, juntament amb ells/elles, la música que volien fer per acompanyar la poesia.
Va ser un resultat molt maco ja que van posar tot de la seva part per sorprendre’ns d’una manera màgica.
Com a practicant, us dono les gràcies per ajudar-me en aquest camí que acaba de començar!!
El dimecres, els nens i nenes de segon, van sonoritzar un poema. Els infants van tenir dos o tres poemes on van escollir quin volien musicar, i aleshores van començar a pensar els instruments/objectes sonors que interpretarien, juntament amb ells/elles, la música que volien fer per acompanyar la poesia.
Va ser un resultat molt maco ja que van posar tot de la seva part per sorprendre’ns d’una manera màgica.
Com a practicant, us dono les gràcies per ajudar-me en aquest camí que acaba de començar!!
Durant el finals del segon trimestre vam estar treballant la percussió corporal i amb ella, una obra de Strauss. Aquesta obra la vàrem treballar utilitzant la percussió corporal però, a més a més, n’hem creat una dramatització. Aquesta dramatització simbolitza la creació de quelcom dolcet. Alguna cosa com ara un pastisset, una llaminadura, un dolç…
A la frase A els cuiners preparen els ingredients amb els morters.
A la frase B baten ous per a fer la massa.
A la frase C ensucren amb sucre amb pols allò cuinat
La frase D és la cirereta del pastís. La màgica decoració que qualsevol bon cuiner realitza al finalitzar la seva obra d’art culinària.
Aquesta és la cançó que aquest curs els nens i nenes de P4 va aprendre. A més a més n’hem fet una dramatització que no hem pogut gravar però que tots nosaltres tenim ben present.
us deixem amb els cavallers, els dracs, les dragones i les princeses de P4.