Daily Archives: 23 desembre 2010

BON NADAL

I ja només hem resta desitjar-vos bones festes a tots i totes que mengeu molts turrons, brindeu amb cava i porteu-vos molt bé que els Reis Mags ja estan a punt d’arribar. Bones vacances i ens retrobem al gener!

POEMA DE NADAL

Com som conscients que alguns pares/mares no vareu poder gaudir de com vam recitar el poema us oferim l’assaig general que vam fer a l’aula per tal pogueu lluir nens/es aquestes festes. És que són tan guapos!

CAGA TIÓ!

Ahir dia 22 de desembre va ser l’últim dia d’aquest primer trimestre i per celebrar-ho els mestres i les mestres de l’escola vam oferir una cantada de nadales als nostres estimats alumnes.

En acabar vam tornar a buscar el tió per fer-lo cagar, però quina sorpresa! ja no estava sota l’arbre, on devia ser? l’hem cridat per les escales, però no contestava i algú ha dit s’ha amagat a la classe. ho hem anat a mirar i si! ens estava esperant a la nostra classe ben gros de tan menjar i tirant-se pets, allò volia dir que ja estava a punt per cagar. I garrot en mà…

Ens ha cagat un esmorzar nadalenc que estava boníssim, tres paletes de pintor i un camió. Ho hem passat molt i molt bé, mireu!