Daily Archives: 19 desembre 2010

CARTA ALS REIS

Com ja és tradició per aquestes dates és molt important fer saber a ses majestat els reis mags d’orient quins són els regals que ens agradaria rebre. A la classe dels pintors així ho vam fer. Primer vam fer un llarg llistat de coses, que poc a poc vam anar reduint fins a deixar-ne tres. Un cop decidit ho vam escriure entre tots, vam pensar quines lletres ens feien falta i ho vam anar escrivint.

Després amb la carta ben escrita ens en vam anar cap a correus per poder-la enviar als reis, com hi havia gent vam haver de fer cua i tot!

I ja de tornada vam fer una paradeta per veure el pessebre “gegant” que hi ha al mercat. Mireu les fotos!

correus

TALLERS

Aquesta setmana passada vam realitzar uns tallers nadalencs molt especials. Ens vam barrejar tots els nens i nenes de l’escola i dimarts i dijous repartits per totes les aules de l’escola vam participar en la decoració de l’escola pintant ovelles, CD’s i fent garlandes pels arbres de Nadal. Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i ens ho hem passat en gran!

Quan hem acabat la feina hem aprofitat per jugar i grans i petits ho hem passat d’allò més bé.