El Tió que ens va venir a visitar al parvulari va cagar perquè primer nosaltres el vam alimentar molt bé. Li vam donar moltes peles de patata, plàtans, mandarines………per que s’engreixés molt i tingués moltes ganes de cagar.
Ho voleu veure lo bé que el vam cuidar?
FESTA DE NADAL
Per fi, ha arribat el gran dia! Després de molt assajar, us hem pogut representar uns quants oficis. Mireu que macos ens hem posat per tal que tot sigui perfecte! Desitgem que us hagi agradat molt, nosaltres ho hem fet el millor que sabem.
ELS MINAIRONS
Cada any per aquestes dates ens visiten Els Minairons. Són els guardians del Tió i viuen al seu interior, s’encarreguen de cuidar-lo i de vigilar que tothom es porti bé per cagar moltes coses.
Família, què us heu portat bé???
EL TIÓ SOLIDARI
Cada any per aquestes dates ens visita el Tió solidari.
Aquest Tió es va crear amb la intenció de recollir aliments per repartir a la gent que no té recursos a La Seu.
Els nens i nenes de l’escola han anat alimentant al Tió i el divendres dia 14 vam fer la “gran cagada”. Tots els nens i nenes de l’escola s’han reunit al voltant del Tió, li hen cantat cançons, l’hem picat ben fort i ell ens ha cagat monedes de xocolata per a tots, en agraïment a les moltes caixes d’aliments recollides.
ELS FRUITS DE LA TARDOR
A la classe hem portat fruits de la tardor ( pomes, magranes, castanyes, nous, peres, caquis, xirimoies, carbasses, moniatos…….. ) per poder-los observar, tocar, olorar, tastar i dibuixar. Hem après el seu nom, i al tastar-los hem pogut comprovar si ens agradaven o no. Mireu que bé ens ho hem passat fent aquest treball!!!
EL TIÓ
Després d’haver alimentat el Tió amb peles de fruites durant uns dies avui ja ha cagat. Ens ha costat una mica, hem hagut de cantar i picar ben fort tots els nens i les nenes però al final ens ha cagat coca i xocolata.
Podeu veure les fotos a l’adreça següent:
ELS CONTES CLÀSSICS
A classe ens han explicat contes i quan ja els hem treballat, els representem i els expliquem als companys i companyes.
LA FAMÍLIA
Durant aquest trimestre hem treballat la nostra família, les persones que viuen a casa nostra: el pare, la mare, els nostres germans… Hem après els seus noms i també que hi ha familíes de tres, quatre, cinc o més persones. Mireu que guapos són els membres de les nostres familíes!!!!!!!!
CONSTRUÏM
Hem estat treballant el quadrat i el triangle i hem descobert que els podíem construir amb pals. Mireu que bé que ho fem!!!! Per poder construir el quadrat hem necessitat 4 pals de la mateixa llargada i per poder construir el triangle només n’hem necessitat 3 . Proveu de fer-ho a casa i ja ens direu si també us surten aquestes figures. També podeu pensar amb que més podem construir aquestes figures.
EXPRESSIONS DE LA CARA
Diuen que la cara és el reflex de l’ànima.
A través de les diferents expressions facials podem transmetre estats d’ànim, sensacions, sentiments…..
Endevineu qui està content, trist, enfadat…?