CONSTRUÏM

Hem estat treballant el quadrat i el triangle i hem descobert que els podíem construir amb pals. Mireu que bé que ho fem!!!! Per poder construir el quadrat hem necessitat 4 pals de la mateixa llargada i per poder construir el triangle només n’hem necessitat 3 . Proveu de fer-ho a casa i ja ens direu si també us surten aquestes figures. També podeu pensar amb que més podem construir aquestes figures.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *