Hem treballat les parts del cos amb pòsters, assenyalant-les als companys i companyes de la classe, fent jocs de mímica…… i per acabar ens hem dibuixat a la pissarra!
EL TRIANGLE
Avui hem descobert una forma diferent que té 3 costats: És el triangle!
RELAXACIÓ
Cada dia a la tarda quan arriben a l’escola fem un amiguet nou i descansem una estoneta junts.
ANEM A LA BIBLIOTECA
Hem fet una sortida a la Bibloteca de Sant Agustí. Ens han explicat contes i després ens han deixat una estona per mirar els contes que nosaltres hem escollit. Ens han agradat molt!
OBSERVEM LA CASTANYA
Els nens i nenes de P4 ens han portat unes coses molt estranyes, semblava un eriçó perquè era molt punxent però resulta que era un fruit de tardor que surt d’un arbre que es diu castanyer. Hem après el que és la clofolla i al seu interior es fa la castanya per poder-la menjar.
LA TARDOR
Hem fet una passejada pel pati de l’escola per veure com estaven els arbres i de quin color tenien les seves fulles. Hem vist moltes fulles al terra i les hem recollides. Fins i tot hem fet una pluja de fulles i ens ho hem passat molt bé! Després les hem classificat per colors i hem vist que n’hi havia de grogues, marrons, verdes i fins i tot unes que tenien unes pigues de color negre .
TREBALLEM AMB FANG
Avui a la classe hem treballat amb fang, estava molt fred i era molt tou, i per poder manipular-lo molt bé hem utilitzat una mica d’aigua. Quan ja hem jugat una mica amb ell, les mestres ens han ensenyat a fer una castanya, que després hem pintat de color groc i marró, li hem posat una cinta en un foradet que havíem fet amb el punxó i ens han quedat unes castanyes fantàstiques.
LA CASTANYADA
Com cada any hem celebrat la nostra primera festa: la Castanyada. Ens hem vestit de castanyers i castanyeres i hem sortit a la pista on els nens i nenes per nivells han ballat un ball. Després els pares i les mares han repartit les castanyes i ens les hem menjades asseguts en rotllana. Per beure ens han donat refresc de taronja i aigua.
Ens ho hem passat molt bé!!!
BENVINGUTS!
Hola pares i mares!
Som els nens i les nenes de les classes dels sols, les llunes i les estrelles. Us volem donar la benvinguda al nostre bloc des d’on podreu veure algunes de les activitats que fem a l’escola.
Per començar ja podeu veure que guapos i guapes hem quedat a les fotos de grup de cada classe.