EXPRESSIONS DE LA CARA

Diuen que la cara és el reflex de l’ànima.
A través de les diferents expressions facials podem transmetre estats d’ànim, sensacions, sentiments…..
Endevineu qui està content, trist, enfadat…?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *