Diuen que la cara és el reflex de l’ànima.
A través de les diferents expressions facials podem transmetre estats d’ànim, sensacions, sentiments…..
Endevineu qui està content, trist, enfadat…?
EXPRESSIONS DE LA CARA
Leave a reply
Diuen que la cara és el reflex de l’ànima.
A través de les diferents expressions facials podem transmetre estats d’ànim, sensacions, sentiments…..
Endevineu qui està content, trist, enfadat…?