Durant aquest trimestre hem treballat la nostra família, les persones que viuen a casa nostra: el pare, la mare, els nostres germans… Hem après els seus noms i també que hi ha familíes de tres, quatre, cinc o més persones. Mireu que guapos són els membres de les nostres familíes!!!!!!!!
LA FAMÍLIA
Leave a reply