Després d’haver alimentat el Tió amb peles de fruites durant uns dies avui ja ha cagat. Ens ha costat una mica, hem hagut de cantar i picar ben fort tots els nens i les nenes però al final ens ha cagat coca i xocolata.
Podeu veure les fotos a l’adreça següent: