Cada any per aquestes dates ens visita el Tió solidari.
Aquest Tió es va crear amb la intenció de recollir aliments per repartir a la gent que no té recursos a La Seu.
Els nens i nenes de l’escola han anat alimentant al Tió i el divendres dia 14 vam fer la “gran cagada”. Tots els nens i nenes de l’escola s’han reunit al voltant del Tió, li hen cantat cançons, l’hem picat ben fort i ell ens ha cagat monedes de xocolata per a tots, en agraïment a les moltes caixes d’aliments recollides.
EL TIÓ SOLIDARI
Leave a reply