Com pots millorar l’aprenentatge dels teus alumnes

La Nati Bergadà, en el seu espai web, ens convida a reflexionar sobre com podem millorar els aprenentatges del nostre alumnat:

“En els últims anys m’he adonat que els alumnes cada vegada estan més desmotivats i els mestres més desanimats. Com a mestres ens costa que els alumnes s’impliquin en el seu aprenentatge: sembla que no tinguin ganes de saber ni de fer res i que tot els sigui igual. Però realment és això el què passa?”

Inclou un vídeo on  mestres i alumnes parlen de diferents maneres d’aprendre: de grups cooperatius, d’educació lenta o aprenentatge per competències. La idea del mestre que “ensenya” va sent substituïda per la del mestre que ajuda i acompanya els nens a aprendre. Ens preguntem què i com cal aprendre a l’escola, i a quin ritme…