CONFERÈNCIA DIA DE LA CIÈNCIA

La Setmana de la Ciència vol impulsar el coneixement de la ciència entre els estudiants, mostrant la vessant humana del treball científic i tecnològic i donant suport a les futures vocacions científiques com a base per potenciar la recerca a Catalunya.

Dins d’aquest marc es proposa el Dia de la Ciència i una de les activitats és “La ciència en primera persona”. La xerrada, d’una durada aproximada de 90 minuts, permet divulgar un tema científic i posar a l’abast de l’alumnat la vida quotidiana, les anècdotes i les preocupacions dels científics i científiques.

El títol de la xerrada que és farà a Balaguer és “Hi ha sempre el mateix cel nocturn? a càrrec de Salvador José Ribas Rubió, director científic del Consorci del Montsec.

cel

Dia: 19 de novembre

Hora: 11,30

Lloc: sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer