CONCURS DE DIBUIX “BOMBERS EN ACCIÓ”

Adreçat a l’alumnat de CI i CM de Primària dels centres de Lleida. El dibuix s’ha de fer en grup (màxim 3 alumnes).

bombers2.jpg FORMAT: paper DIN A-3

TÈCNICA LLIURE: aquarel·les, llapis, ceres, retoladors, collage, …

PRESENTACIÓ I TERMINI: els dibuixos s’han de presentar al CRP abans del 28 de febrer de 2008.

Al revers s’indicarà el nom i cognoms, curs, cicle, centre, telèfon i localitat.

PREMIS: es lliuraran 3 premis per cicle. Els guanyadors/es rebran un diploma i un obsequi que consistirà en un bomber de paper “maché”.

Les escoles guardonades rebran per part dels bombers una jornada de prevenció de riscos i demostracions pràctiques dels seus equipaments.

Els premis es lliuraran el mes de març en l’acte de lliurament de distincions del cos de Bombers.

El transport dels alumnes premiats i un/a professor/a del centre anirà a càrrec d’una unitat mòbil del parc de bombers.

Bases del concurs aquí