PRESENTACIÓ “TREBALLEM SENSE LLIBRES”

A càrrec de Marisol Solduga (ZER Sió)

tecnologia-aula.jpgAdreçat a professorat de primària i secundària

Dijous 21 de febrer a les 17,30

Lloc: Servei Educatiu de la Noguera

Molts dels plantejaments i de les estratègies postulats amb la LOGSE (aprendre a aprendre, atenció a la diversitat, alumnes autònoms, interacció, grups flexibles, aprenentatge significatiu,…)i amb la LOE (tractament de la informació i competència digital, treball de les 8 competències en totes les àrees,…) fa anys que , per necessitat, s’aplica a l’escola rural.

Els recursos tecnològics faciliten la innovació i unes experiències prèvies, amb una línia de treball en zona, són la garantia de la seva continuïtat.

La innovació de la ZER El Sió es duu a terme en dos àmbits: el de gestió (com una menera d’apropar-nos i una eina de relació) i el d’ensenyament-aprenentatge (nova organització, classificació dels recursos, ràpid accés a la informació, currículum a la carta, més flexibilització, ampliació de les possibilitats, globalització de les explicacions,…).

No es necessiten uns coneixements molt elevats d’informàtica, sinó ganes i temps. A la xarxa hi ha un munt de recursos que podem utilitzar, el que cal és seleccionar-los.

Inscripcions al Servei Educatiu abans del 19 de febrer