Torneig Johan Cruyff

CAMPIONS BARCELONA – CATALUNYA TORNEIG CRUYFF COURTS

Els alumnes de 6è de Primària han participat al torneig Cruyff Courts disputat a
l’escola La Sagrera (organitzat per Cruyff foundation), quedant campions de Barcelona per segon any consecutiu.
Varen rebre també títols individuals als millors porters del torneig en categoria
masculina i femenina a més de diplomes individuals com a bons esportistes.
L’equip masculí Sagrat Gols (Javier Cámara, Hakim el Firem, Kilian Nortes i
Daniel Expósito) va continuar la competició el 5 de maig a Sant Vicenç dels Horts
on es van trobar amb campions d’altres comarques. En categoria femenina ens va representar la Júlia Castillo que va continuar el torneig amb un equip d’una altra escola. Tant l’equip masculí com l’equip femení van quedar campions de Catalunya i es van classificar per la gran final d’Espanya, que es jugarà a Igualada el dia 2 de Juny.

Moltes gràcies a tots els participants per la seva col·laboració i pel seu esforç durant el torneig i desitgem molta sort pels nostres alumnes en la gran final. Allà estarem animant!