Educació Física

PREPAREM JOCS PER LA CASTANYADA!!!

Una de les activitats més característiques d’aquesta assignatura a Cicle Superior és la preparació dels jocs de la Castanyada. Els alumnes de Cicle Superior preparen durant el mes d’octubre jocs per als nens i nenes de Cicle Inicial i Mitjà.

Aquesta gincana castanyera es fa el dia 31 d’octubre al matí. Es formen equips de 6 persones i organitzen una activitat: circuit, jocs de taula, pescacastanyes… amb diferents materials preparats per ells i que estan basats en la Castanyada.

La responsabilitat i autonomia que fomenta aquesta dinàmica permet que els alumnes valorin l’esforç que costa preparar les coses, es fomenta l’autonomia personal i grupal, la responsabilitat…

A continuació s’adjunta un petit recull de fotografies de la jornada castanyera.