Setmana sostenible

El cicle mitjà ha dedicat una setmana a la problemàtica sobre la crisi climàtica. Sensibilitzar-se i concienciar-se per tal de contruir un món millor. L’alumnat ha fet vàries activitats relacionades amb la temàtica.

El planeta Terra - Collaso i Gil 5è

fotos

Narrativa digital

Fa uns dies vam treballar amb els infants la narrativa digital. Aquests es van inventar unes situacions o petites històries, que posteriorment es van representar amb dibuixos que van crear ells mateixos o bé amb altres materials (playmobils, nines,…).

Es va enregistrar amb la tècnica de l’StopMotion i aquí uns deixem una mostra dels resultats.

<VIDEOS 3rA>

<VÍDEOS 3rB>

Visita a la riera

Els grups de 4t hem fet una visita a les rieres del nostre municipi. Conèixer els voltants de La Llagosta de la mà de Jose Luis i Horacio, experts en el medi que ens envolta, ens ha proporcionat un munt d’informació que desconeixíem.

Sant Jordi 2022

Aquest Sant Jordi ha estat ben especial. Una jornada per a gaudir del plaer de la lectura.

El cicle mitjà ha muntat unes paradetes amb llibres propis per tal d’intercanviar-los entre ells. Cadascú ha presentat el llibre que volia i ha agafat el que més li agradava.

Durant uns dies es faran responsables dels llibres dels companys i companyes, a més de seguir formant-se com a grans lectors i lectores.

ZOOMWATTS!!

L’alumnat de cicle mitja ha gaudit molt amb la visita de l’Anna Fité, autora del llibre Zoomwatts.

Ens ha explicat moltes curiositats de diferents contes, autors i hem pogut fer-li preguntes de dubtes que teníem i molt amablement ens ha contestat.

Ha estat una experiència molt enriquidora.

Zoomwatts!!!: 224 (Grumets) : Fité, Anna, Juanolo: Amazon.es: Libros