Sortida de la Zer a Barcelona

Els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER Riu i Serra, el dia 2 d’abril van anar a l’auditori de Barcelona per gaudir d’una audició interpretada per un quintet de vent-metall.

Es van desplaçar en dos autocars fins a Barcelona.

El quintet Spanish Brass Luur Metalls va interpretar un repertori variat, des Bach fins a Lutoslawski, per conèixer els instruments de metall, tant sonorament com visualment, amb coreografies divertides que insinuaven figures i formes de cada música.

Després de escoltar i veure l’audició van anar al Maremàgnum a dinar, a jugar, a veure el mar…

A les quatre de la tarda van assajar el cant coral per a la trobada de corals que hi haurà a Tortosa a finals de maig. Ho van fer molt bé!!! Fins i tot, la gent que passava s’aturava els escoltava, els feia fotos i els gravava.

A les cinc de la tarda van pujar a l’autocar i van fer cap als seus pobles d’origen, on van arribar a quarts de nou.

Els alumnes van xalar molt i esperen tornar-hi prompte!!!

Mestres i alumnat cicle superior.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2007-2008. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.