Esports de l’institut

En aquesta secció parlarem dels esports que es practiquen a l’institut.

Resultat d'imatges de deportes fotos png

LA DINAMITZACIÓ DE PATIS

A l’hora del pati es poden practicar diferents esports. Hem parlat amb l’Imma Pérez, que és la dinamitzadora de patis d’aquest curs. perquè ens expliqui de què es tracta.

Entrevista a Imma Pérez (Dinamitzadora de patis)

• Què és la dinamització de patis?

És un projecte sorgit d’una optativa d’educació física de 4t que té per objectiu que l’alumnat d’ESO de primer cicle pugi aprofitar l’hora del pati gaudint de l’esport i els seus beneficis.

• Què creus que hi ha de bo en fer dinamització?

L’alumnat es diverteix, hi ha menys conflictes i més relació entre els alumnes. Serveix perquè l’alumne tingui menys tensió interna i unes classes més relaxants després del pati.

• Quins esports es fan a la dinamització?

Actualment es pot fer: jocs de taula, futbol sala, tennis taula i bàsquet.

L’horari de les dinamitzacions

Aquí el podeu consultar:

La nostra proposta

Nosaltres volem proposar nous esports per fer durant les dinamitzacions del pati, perquè hi hagi més varietat i que tothom s’hi pugui apuntar. Les nostres propostes són: hockei, atletisme, tennis, handbol i, per últim, beisbol. Les activitats que hem proposat es poden fer al gimnàs.

Resultat d'imatges de fotos deportes stock