UN VIATGE INNOLVIDABLE

rider2.jpgJa han passat sis anys des de que vaig fer aquest viatge, però encara el recordo. Van ser unes vacances de Setmana Santa i els meus pares em van donar una sorpresa, vam preparar les maletes però jo no sabia on anàvem.

A l’arribar a l’estació de Barcelona, vaig escoltar per megafonia que el tren anava a París, i aleshores vaig imaginar-me que anàvem a Disney, i els meus pares em van dir que efectivament era el nostre destí.

Després d’estar tota la nit al tren, em vaig llevar just quan arribàvem a París, i directament ens van portar al parc. Tinc el record de quan vaig veure l’Hotel “Disney”, em va impressionar molt per que era preciós.

Quan vam entrar al parc temàtic, no m’ho podia creure que estigués allà, era la il.lusió de la meva vida, els carrers tant bonics i plens de colors, atraccions impressionants i molts espectacles.

Després de estar tot el dia al parc i pujar a molts llocs i veure espectacles, vam decidir anar a l’hotel que estava molt a prop, a descansar per tornar a l’endemà.

L’hotel era semblant a un vaixell, gran i tot decorat. Abans de anar a sopar, vam anar a la piscina climatitzada per acabar aquell dia tant llarg i cansat. Els tres dies següents van ser igual de divertits, i encara avui tinc moltes ganes de tornar a aquell meravellós lloc que era com un somni per mi.

Marc Rider Mañero

5 thoughts on “UN VIATGE INNOLVIDABLE

1. mcarcedo Post author

Jo vaig anar una vegada amb els nens de vuitè ( quan encara hi havia nens grans a l’escola) i s’ho van passar molt bé. Va ser el viatge de final de curs que van programar.

2. Laura G.

Jo no he anat mai a “Disney” però m’agradaria anar hi com tu vas anar aquell dia.
    La meva mare i el meu pare i jo volem anar, pero amb el meu germà no es pot anar a cap lloc perque no s’està quiet. Per exemple un dia en el cine: estavem a mitja pel·lícula i tot el temps estava dient: “Ja se ha acabat la peli?. Falta mucho para que se acabe? etc. per això no podem anar a cap lloc perque no s’està quiet o assegut.