Psicologia 1a part Batxillerat

C. Mare de Déu del Carme TGN . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ramon M. Anglès

Vés al contingut
  • 1. La Psicologia com a ciència
    • L’home que va descobrir la importància de netejar-se les mans.
    • Pàg. 17 T’atreveixes a somiar?
    • Pàg. 25 El que la meditació pot fer al teu cervell
    • Pàg 26 El cas d’Andreas Lubitz
  • 2. L’ésser humà com a producte de l’evolució
    • 1.3. Arbre de la família dels homínids.
    • 1.4. Homo sapiens: la odisea de la especie
    • 2.1. Els experiments de Harlow: el fenòmen de l’empremta
    • * Treball: comunicació animal
  • 3. Fonaments biològics de la conducta
    • Àlvaro Pascual-Leone, neuròleg
    • El cerebro y la música
    • 3. El sistema nerviós i 5. El sistema endocrí
    • * Resposta cerebral a la música
    • * OLIVER SACKS: Què ens diuen les al.al·lucinacions sobre les nostres ments?
  • 4. Sensació, percepció i atenció
    • BRAIN GAMES
    • 2.3. Els llindars sensorials
    • 3.1. Lleis d’organització perceptiva
    • 4. Les il.lusions òptiques
    • 6. EFECTO STROOP
    • Els sentits exteroceptors
    • 4. Les il.lusions òptiques
    • 4.1. Maurits Cornelis Escher (1898-1972)
      • Galeria d’obres
      • Inspiracions basades en l’obra de M. C. Escher
    • 5. Agnòsia visual: Una història d’una pacient
  • 5. Estats de consciència i drogues
    • 2.2. Les fases del son
    • 2.4. Què volen dir els nostres somnis?
    • 4. Drogues i crisi
    • 6. Drogues, es controlen?
    • 4. Convivint amb les drogues
    • El procés de les adiccions
  • 6. L’aprenentatge
    • 1. HELEN KELLER. Biografia
    • Condicionament operant o instrumental: B. F. Skinner
    • 2. “Las emociones son las guardianas del aprendizaje” Begoña Ibarrola
    • 3. Patrons innats de conducta. Els reflexos
    • 4. Condicionament clàssic: Experiments de Paulov
    • 5. Condicionament operant o instrumental: B.F. SKINNER
    • 5.1. Indefensió apresa
    • 7. Aprenentatge cognitiu. David Bueno
  • 7. El pensament
    • El pensament creatiu I
    • El pensament creatiu II
    • 4. Daniel Kahneman. Psicòleg i economista
    • La utilitat de l’inútil en la nostra vida
    • 10 D’on venim? Què som? On anem? PAUL GAUGUIN
  • 1. La psicologia com a ciència
    • 1.1. Plató. Una al·legoria i una analogia del mite de la caverna.
    • 1.3. Primeres teories científiques independents de la filosofia
    • 2.2. El conductisme: Pavlov i Skinner.
  • 7. La memòria humana
    • 1. Aprenetatge i memòria. Què, qui, com.
    • El màgic nombre set. George Miller
    • 2. Fem memòria. Què, qui, com.
    • Estudi sobre la memòria a curt termini
    • TED: Treure el màxim profit de la memòria humana.
  • 8. La intel·ligència
    • 1.2. “Si te han dicho que no puedes aprender algo es mentira”. Mariano Sigman, neurocientífico
    • 2.2 Los beneficios de la inteligencia emocional para nuestros hijos. Daniel Goleman
    • 2.3. La Vida Secreta de los Niños: Resistir la tentación de los caramelos
    • 3. QQC. intel·ligència artificial
    • Test d’intel·ligència QI
    • 4.2 La ment animal. Són intel·ligents els animals?
    • PEL·LÍCULA: “Inside-out”
    • PEL·LÍCULA: “Siempre a tu lado”
  • Oliver Sacks
    • Casos clínics
    • Pàgina web
    • The Lost Mariner
    • The man who mistook his wife for a hat
    • El País: articles relacionats amb Oliver Sacks

6. EFECTO STROOP

Experimenta l’efecte STROOP

https://www.youtube.com/watch?v=S8yE_ZjO7Hw

Articles recents

  • Benvinguts al món de la psicologia.
desembre 2025
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Gràcies al WordPress.