VISITA DELS ALUMNES DE CHENG-DU

El dia 26 de maig, vam tenir una visita molt important a l’escola. L’estàvem esperant des de feia temps els alumnes de sisè. Era part del projecte junts: Ens van visitar uns alumnes d’una escola de Cheng-Du, Xina.
Va ser molt difícil poder comunicar-nos amb ells perquè parlaven xinés i molts de nosaltres els parlàvem en anglès.
A les 10:00 del matí vam anar el museu Marítim perquè allà ens esperaven.
Primer del tot ens vam dividir tots en 2 grups.
Vam fer un taller de vaixells i un altre de submarins.
Quan vam a acabar havíem d’anar a veure l’ou com balla però tots teníem gana i vam tornar a l’escola.
Quan vam tornar primer de tot els vam ensenyar l’escola. Després vam jugar plegats amb jocs de taular i finalment vam dinar.
A les postres ens vam donar els regals. Nosaltres havíem fet braçalets de colors i punts de llibre.
Ens vam acomiadar dient:
Volem venir a Cheng-Du a veure la vostra escola!

Autora: Salva

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CANTEM AMB ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA CHENG- DU

El dia 25.05.16 vam anar a l’auditori Axa per cantar una cançó catalana i xinesa. 

Vam sortir a les 3:00 de la tarda. Havíem d’agafar el metro i després caminar una mica fins arribar a l’auditori.

En arribar vam veure moltes escoles: Pere Vila, Antaviana, Ramon Llull i l’Escola Drassanes.

Just al costat nostre teníem els nens i nenes de l’escola Cheng-du. La majoria eren nenes pero hi havien 3 o 4 nens.

Les noies portaven un vestit vermell molt elegant amb un monyo que portava una especie de decoració xinesa.

Ens vam donar conte que mentre les xineses ballaven i cantaven la professora els  renyava. Va ser quan ens vam donar conte de l’estricta que era.

Al final ens van regalar el llibre amb un CD que tenia les cançons que havíem cantat tots i els dibuixos que havíem fet.

Quan va acabar l’espectacle els nens o nenes que tenien els seus pares,  se’n van anar amb ells i  els demès vam anar amb l’Angels.  Aquesta vegada vam agafar el tramvia i desprès el metro fins la parada paral·lel. Desde aquella parada alguns se’n van anar sols .

Autores: Hamna, Noreen, Aida, Marc, Núria , Ismael

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JUGUEM A LA MARBELLA

Al 2 de març vam anar d’excursió al poliesportiu de la Marbella, per fer unes activitats d’esports, com per exemple basquet cec i amb cadires de rodes, slalom, “hockey”…
Vam sortir a les 9 de l’escola i allà vam arribar per allà a les 9:30.
Jo anava al grup numero 2, el meu grup va començar amb l’eslàlom, per mi era una mica difícil i cansat pels braços.

Desprès vam anar al basquet cec que consistia en:

Fer parelles, una persona es tapa els ulls i l’altra no. La persona que te tapats els ulls havia d’intentar guanyar punts, si tocaves aquell quadrat 1 punt, si la pilota tocava a l’aro 2 punts i si encistellaves 3 punts.
També hi havia una altra activitat de guiar-nos mentre ens tapàvem els ulls. Tots ens tapàvem els ulls i n’hi ha un que es el cap que no els tenia tapats . El cap es el que ens havia de guiar sense que els altres toquessin res i si algú tocava alguna cosa tots tenien que anar-se una mica enrere.

El penúltim joc que va fer el meu grup va ser el jokey. En aquesta activitat un senyor ens dividia en 4 grups; 2 grups anaven a fer gols a una porteria, i els altres 2 grups feien passos entre ells.

L’últim que vam fer va ser el que més em va agradar ( i també a la majoria de la classe) va ser el basquet en cadires de rodes. En aquesta activitat un senyor ens dividia en 3 grups; grup 1, grup 2 i grup 3. Jo vaig anar al grup 1 on estava l’Aïda, la Clara, la Kavita en Jograj i uns nens que eren d’una altra escola, vam fer un partit de 4 contra 4, no era tan difícil però costava una mica anar per a la pilota quan s’escapa. Em vaig xocar unes quantes vegades però era molt divertit.

Al final ens hem reunit totes les escoles a una sala, ens hem assegut en grup i hem començat a parlar, algunes de les persones amb qui hem parlat tenien alguna discapacitat física.

autores: Hamna i Marian

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS NENS I NENES DE FONOLLOSA ENS VISITEN

El 16 de febrer van venir a visitar-nos la classe de les Guites i la de les Mulasses de l’escola de  Fonollosa.

Primer vam fer un joc per coneixer-nos millor:

Teníem un full on posava unes preguntes i havíem de posar la resposta que era un nom d’ algun nen de l’escola Drassanes o de l’escola de Fonollosa.

Llavors vam fer un berenar i se’n van anar amb un record que era un calendari fet per nosaltres. Era el de 6è.  Ells ens van regalar un llibre amb totes les signatures dels  nens.

Autora: Aida

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL PROJECTE JUNTS

Nosaltres (els de la meva classe), estem practicant una cançó que es diu Cançó del lladre pels nens i nenes de l’escola Cheng Du de la Xina i ells també estan practicant una cançó en xinès.  Desprès ens vindran a gravar i la  gravació l’enviarem a la Xina perquè se l’estudiin els nens i nenes de 4t de l’escola Cheng Du.

Ells també  ens enviaran una cançó en xinès que nosaltres haurem de practicar. Ja sé que per nosaltres i per ells serà difícil d’estudiar la cançó perquè seran uns llenguatges que no hem parlat.

Bé, això es el que puc dir, lo demès no ho sabem encara, solament ho saben les professores.

Autora: Hamna

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LA CASTANYADA

A l’escola hem celebrat la castanyada i els nois i noies  de sisè ens hem vestit de castanyers i castanyeres. 

Un dia abans vam anunciar que la castanyada estava a punt d’arribar

Tota l’escola va baixar al pati perquè els nens de sisè poguéssim repartir castanyes. Quan ja vam acabar, també vam repartir panellets que havíem fet nosaltres. A alguns no els van agradar , però estaven per llepar-se els dits.

Tots volien repetir!!!!

Autores: Iman i Raja

IMG_20151026_122216 IMG_20151026_122531 IMG_20151026_122635  CASTANYA

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BENVINGUDA AL NOU CURS

Nens i nenes, benvinguts al nou curs 2015-2016. Acabem de deixar la nostra maleta de tornada de les vacances i ara hem d’agafar-ne un altra plena d’alegria i ànims.

Els nens petits no heu de plorar. Presenteu aquell somriure innocent a la cara.

Com ja sabem aquest any vindrà gent nova de diferents països i nosaltres els hem d’estar preparats per rebre’ls.

Els grans hem d’estar a punt per tot el que ens vingui de cara.

Autora: Raja

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMIAT ALS ALUMNES DE 6È.

Pels alumnes de 6è que aquest curs deixen l’escola vam preparar aquesta cançó:

COMIAT DE SISÈ juny 2015
Els nens i nenes de 6è, de 6è, sen van,
se’n van al institut, institut, quina pena,
els nens marxaran, marxaran, oh NO!
Se’n van al institut, institut tuttutut yeah!!!

BALL MANS A BAIX/ MANS A DALT

Allà fareu molts amics i també haureu de treballar
De tant en tant vindreu a l’escola per poder recordar.
Si l’any que ve torneu a la vostra escola Primària
Carmen, Hind ,Tere, Mayka vindreu i ens visitareu
ABURE BURE UMA A BURE

Els nens i nenes de 6è, de 6è, sen van,
sen van a l’institut, l’institut, quina pena,
els nens marxaran, marxaran,oh NO!
Sen van a l’institut l’institut tuttutut yeah!!!

Tambè Lavinia, Lindon, Kevin i el Jose Miguel
El cami de l’escola Drassanes mai oblidareu
Jamilah, Nawal, Sarah, Sheng Qi i Jesús
Mah Noor, Noreen, Serine, i Simranjit
A tots recordarem també al Carlos, al Bilal, al Naveed
i a la Kavita i a la Deima que no ho cal dir

Els nens i nenes de 6è, de 6è, sen van,
sen van a l’institut, l’institut, quina pena
els nens marxaran, marxaran, oh NO!
Sen van a l’institut l’institut tuttutut yeah!!!

A la Diada o bé a la Castanyada no podeu faltar
Tampoc a la exposició ens heu de poder fallar
Estarem tots molt contents si veniu i os podem saludar
La Mari Luz, la Lidia, nosaltres i tots els demés
així el lligams de l’escola per sempre ens acompanyaran.
així el lligams de l’escola per sempre ens acompanyaran

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL CARGOL I L HERBETA DE PONIOL

Ja s estava acabant el curs quan les nenes i els nens de 5e. hem anat a la classe de P5 a explicar  “el conte del cargol i l herbeta de poniol”.
Cada un de nosaltres hem agafat una nena o un nen de la classe de les balenes i un altre de la classe dels dofins, hem baixat al pati de baix, hem buscat un raco a la fresca i ens hem posat a explicar el conte.
Quan hem acabat hem pujat a jugar amb ells a la classe.

Ens ho hem passat molt be. Ho podeu veure a les fotografies.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL

POBLE ESPANYOL
El dijous dia 14 vam anar a un poble magnífic. El poble es deia: Poble Espanyol. Estava el Montjuïc no em recordo quina part perÒ crec a l’oest.
Primer en arribar al poble vam esmorzar a la Plaça Major perquè ja eren aproximadament les deu i trenta cinc. La plaça Major es la plaça mes gran d’allà i a mes a mes em va agradar perquè estava envoltada d’edificis.
Segurament havíem tingut mes pati de lo que tenim normalment. Després vam anar a veure una videoguia perquè tinguéssim una mica d’idea de que es tracta el Poble Espanyol. El Vam veure tres vegades :en Català , Castellà , anglès i a més a més amb subtítols russos. Teòricament desprès ens venia buscar un senyor però com que no va venir vam anar amb les mestres.
Ai! per cert ens acompanyaven 4 mestres (la Mariluz, Lidia , Àngels i la Mercè). Un cop estàvem allà un senyor del país Basc ens va introduir el Joc del Sarró. Havíem de fer equips i completar unes missions i en una llibreta se’ns indicava els passos. A mi em va tocar un grup del qual jo estava bastant contenta. Estava molt il·lusionada de veure tots els edificis de diferents autonomies d’Espanya. De la Rioja i de les illes Canàries no hi havia cap edifici. Els edificis que em van agradar mes van ser el de Saragossa i el de Tarragona .
Desprès d’acabar l’activitat vam anar a una zona de pícnic a dinar . Al lloc que ens havia dit el Diego (el senyor ) no vam poder entrar perquè ‘entrada que ens havia dit no era vàlida i per entrar havíem de donar un tomb .

autora:Salva

FOTOGRAFIES DE LA SORTIDA

Publicat dins de General | Deixa un comentari