EL PROJECTE JUNTS

Nosaltres (els de la meva classe), estem practicant una cançó que es diu Cançó del lladre pels nens i nenes de l’escola Cheng Du de la Xina i ells també estan practicant una cançó en xinès.  Desprès ens vindran a gravar i la  gravació l’enviarem a la Xina perquè se l’estudiin els nens i nenes de 4t de l’escola Cheng Du.

Ells també  ens enviaran una cançó en xinès que nosaltres haurem de practicar. Ja sé que per nosaltres i per ells serà difícil d’estudiar la cançó perquè seran uns llenguatges que no hem parlat.

Bé, això es el que puc dir, lo demès no ho sabem encara, solament ho saben les professores.

Autora: Hamna