VISITA DELS ALUMNES DE CHENG-DU

El dia 26 de maig, vam tenir una visita molt important a l’escola. L’estàvem esperant des de feia temps els alumnes de sisè. Era part del projecte junts: Ens van visitar uns alumnes d’una escola de Cheng-Du, Xina.
Va ser molt difícil poder comunicar-nos amb ells perquè parlaven xinés i molts de nosaltres els parlàvem en anglès.
A les 10:00 del matí vam anar el museu Marítim perquè allà ens esperaven.
Primer del tot ens vam dividir tots en 2 grups.
Vam fer un taller de vaixells i un altre de submarins.
Quan vam a acabar havíem d’anar a veure l’ou com balla però tots teníem gana i vam tornar a l’escola.
Quan vam tornar primer de tot els vam ensenyar l’escola. Després vam jugar plegats amb jocs de taular i finalment vam dinar.
A les postres ens vam donar els regals. Nosaltres havíem fet braçalets de colors i punts de llibre.
Ens vam acomiadar dient:
Volem venir a Cheng-Du a veure la vostra escola!

Autora: Salva