CANTEM AMB ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA CHENG- DU

El dia 25.05.16 vam anar a l’auditori Axa per cantar una cançó catalana i xinesa.

Vam sortir a les 3:00 de la tarda. Havíem d’agafar el metro i després caminar una mica fins arribar a l’auditori.

En arribar vam veure moltes escoles: Pere Vila, Antaviana, Ramon Llull i l’Escola Drassanes.

Just al costat nostre teníem els nens i nenes de l’escola Cheng-du. La majoria eren nenes pero hi havien 3 o 4 nens.

Les noies portaven un vestit vermell molt elegant amb un monyo que portava una especie de decoració xinesa.

Ens vam donar conte que mentre les xineses ballaven i cantaven la professora els  renyava. Va ser quan ens vam donar conte de l’estricta que era.

Al final ens van regalar el llibre amb un CD que tenia les cançons que havíem cantat tots i els dibuixos que havíem fet.

Quan va acabar l’espectacle els nens o nenes que tenien els seus pares,  se’n van anar amb ells i  els demès vam anar amb l’Angels.  Aquesta vegada vam agafar el tramvia i desprès el metro fins la parada paral·lel. Desde aquella parada alguns se’n van anar sols .

Autores: Hamna, Noreen, Aida, Marc, Núria , Ismael