JUGUEM A LA MARBELLA

Al 2 de març vam anar d’excursió al poliesportiu de la Marbella, per fer unes activitats d’esports, com per exemple basquet cec i amb cadires de rodes, slalom, “hockey”…
Vam sortir a les 9 de l’escola i allà vam arribar per allà a les 9:30.
Jo anava al grup numero 2, el meu grup va començar amb l’eslàlom, per mi era una mica difícil i cansat pels braços.

Desprès vam anar al basquet cec que consistia en:

Fer parelles, una persona es tapa els ulls i l’altra no. La persona que te tapats els ulls havia d’intentar guanyar punts, si tocaves aquell quadrat 1 punt, si la pilota tocava a l’aro 2 punts i si encistellaves 3 punts.
També hi havia una altra activitat de guiar-nos mentre ens tapàvem els ulls. Tots ens tapàvem els ulls i n’hi ha un que es el cap que no els tenia tapats . El cap es el que ens havia de guiar sense que els altres toquessin res i si algú tocava alguna cosa tots tenien que anar-se una mica enrere.

El penúltim joc que va fer el meu grup va ser el jokey. En aquesta activitat un senyor ens dividia en 4 grups; 2 grups anaven a fer gols a una porteria, i els altres 2 grups feien passos entre ells.

L’últim que vam fer va ser el que més em va agradar ( i també a la majoria de la classe) va ser el basquet en cadires de rodes. En aquesta activitat un senyor ens dividia en 3 grups; grup 1, grup 2 i grup 3. Jo vaig anar al grup 1 on estava l’Aïda, la Clara, la Kavita en Jograj i uns nens que eren d’una altra escola, vam fer un partit de 4 contra 4, no era tan difícil però costava una mica anar per a la pilota quan s’escapa. Em vaig xocar unes quantes vegades però era molt divertit.

Al final ens hem reunit totes les escoles a una sala, ens hem assegut en grup i hem començat a parlar, algunes de les persones amb qui hem parlat tenien alguna discapacitat física.

autores: Hamna i Marian