Blocs de competències |
Competències |
Objectius |
Competències comunicatives |
Competència comunicativa lingüística i audiovisual |
-Participar activament en les diverses situacions comunicatives. -Produir textos orals i audiovisuals amb preparació prèvia, tot adaptant l’entonació. -Comprendre missatges orals i audiovisuals en diferents contextos, fent servir les TIC en els casos en què convingui. -Llegir i comprendre les informacions escrites en diversos formats, responent preguntes per a les que calgui reelaborar la informació extreta del text. -Recerca d’informació a partir de les instruccions donades, en diversos recursos. -Escriure diversos tipus de textos, atenent a l’estructura que els sigui pròpia, emprant les estratègies apreses en cursos anteriors. -Conèixer les característiques bàsiques dels poemes i la rima. -Conèixer els recursos bàsics del maquinari i del programari de tractament de textos, d’edició gràfica i de presentacions i emprar-los en l’elaboració de textos. -Conèixer i emprar les normes ortogràfiques apreses fins al moment. |
Competències metodològiques |
Tractament de la informació i competència digital |
-Fer ús de les TIC i la PDI per cercar i representar la informació requerida en cada moment, així com per facilitar la comprensió i l’expressió de la informació trobada.
|
Competència matemàtica |
-Resoldre problemes aplicats a situacions reals, a partir de les operacions bàsiques treballades. -Utilitzar i elaborar gràfics i taules per recollir i analitzar dades. -Utilitzar i conèixer els mapes físics i ser capaç de crear rutes tenint en compte les distàncies i els mitjans de transports necessaris. |
|
Competència d’aprendre a aprendre |
-Potenciar el desenvolupament de l’autonomia en l’aprenentatge. -Fomentar hàbits de treball adequats en cada moment. -Aprendre a organitzar un treball de grup. |
|
Competències de conviure i habitar el món |
Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic |
-Cercar informació sobre els circs a Catalunya, tot ubicant-los en l’entorn. -Observar i descriure els oficis d’un circ a partir dels coneixements previs. -Observar, identificar i descriure alguns dels trets demogràfics, econòmics i culturals del circ a Catalunya. -Identificar els diferents autors que han treballat el circ a partir del seu art. |
Competència social i ciutadana |
-Identificar els trets d’identitat propis de les persones que treballen al circ. -Reconèixer les normes de convivència que regeixen la vida al circ, entre persones i amb animals. -Analitzar situacions d’injustícia i rebuig respecte el tracte ofert als animals. -Reflexionar sobre generalitzacions i estereotips que marquen la vida de les persones que treballen al circ. -Aprendre a valorar els avantatges i inconvenients de la vida al circ d’una manera objectiva. |
Menú del projecte
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
febrer 2023 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « gen. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 Meta
Llicència de l’obra
Projecte del Circ de Belén López Vicente està subjecta a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a http://blocs.xtec.cat/