Presentació del projecte.

Benvinguts a tots!!!

Us presento el bloc que he dissenyat per treballar amb els meus alumnes el projecte d’aquest any.  Aquest bloc està adreçat als alumnes de cinquè de primària i totes les activitats plantejades estan pensades, programades i dissenyades per aquest grup d’alumnes en concret.

Aquesta programació respon a la necessitat de coneixement dels alumnes, als seus interessos i motivacions, i és per aquest motiu que les activitats programades podran variar en funció de les necessitats i característiques dels alumnes en el transcurs del curs escolar.

Els mateixos alumnes el curs passat van decidir quin seria el tema del projecte votant de manera democràtica i exposant els arguments que tenien per escollir el tema del circ i no un altre. Un cop fet aixó, aquest primer trimestre els alumnes han decidit quins aspectes del món del circ volen treballar i aprofundir.

Els temes que més han votat són:

* La història del circ

*Els oficis al circ.

* Els animals del circ.

*L’educació al circ.

*Els viatges al circ. Rodamóns.

* Com muntar un circ.

El projecte esta programat per treballar de manera grupal i cooperativa, per aquesta rao els alumnes s’aniran agrupant en grups de quatre o cinc en funció dels seus interessos i motivacions i començaran un treball d’investigació i síntesi que un cop arribat el plaç hauran d’exposar als seus companys.

Totes les activitats que es plantegin a l’aula estan planificades per realitzar-les amb mitjans digitals: ordinadors per fer recerca d’informació, portàtils per treballar amb grup petit, PDI per treballar en gran grup, seguir les explicacions i activitats grupals, visionats de vídeos…

El bloc està també pensat perquè els alumnes puguin repasar i reforçar els continguts treballats i les activitats grupals  realitzades a l’aula des de casa seva. Igualment les families participaran activament en l’aprenentatge dels seus fills i estaran assabentats dels deures, examens, sortides… que hi haurà tant a l’aula com a l’escola en general.

Heu de tenir en compte que les activitats plantejades son les programades i que encara no hem començat el treball del projecte ja que començarem al segon trimestre.

Per tant les activitats de moment no les hem realitzat, i tot el que hi ha penjat està realitzat amb les indicacions del curset però de moment no son reals.

Gràcies per tot.

Publicat dins de Introducció | Deixa un comentari