L’IES Montgròs va de colònies en anglès

ENGLISH WEEK camp a l’ IES Montgròs

Una bona oportunitat de posar en pràctica l’anglès oral!

Els i les alumnes de l’ IES Montgròs van passar la setmana anual de colònies (del 31 de març al 5 d’abril) al càmping del Bon Repòs a Santa Susanna, en el marc de l’activitat English Week, organitzada per Group Organising. Aquesta estada està fixada en el calendari de l’ institut per a l’alumnat de 1r ESO i pretén fomentar l’ interès per comunicar-se en anglès i la posada en pràctica de les competències orals.

Durant la setmana els i les alumnes van realitzar, en petits grups, diferents activitats esportives i lúdiques, sempre sota la tutela de monitors nadius que interactuen amb l’alumnat únicament en anglès. Abans de cada activitat es realitzen diverses activitats, orals i escrites, per revisar els coneixements de vocabulari i expressions necessàries per a la realització d’aquells activitat en concret.

Seguidament es passa a realitzar l’activitat que va des d’activitats aquàtiques (kayak i pedal) fins a activitats d’orientació a la muntanya, muntar a cavall, llançament amb arc i fletxa, tirolina, etc.

Aquestes activitats tenen una durada de tres hores al matí i quatre a la tarda, això vol dir que en cinc dies, els alumnes tenen una immersió en l’anglès de, com a mínim, trenta-cinc hores. A més a més, el fet de compartir el càmping amb els monitors propicia les trobades amb ells un cop acabades les activitats, a l’hora dels àpats o a la nit, durant el ball i la sessió musical (discoteca) que cada nit s’organitza.

Els i les alumnes de l’ institut van gaudir moltíssim de l’ambient obert i relaxat del càmping, a la vora del mar; de la relació amistosa i de camaraderia establerta amb els monitors i de les moltíssimes oportunitats de practicar l’anglès.

One thought on “L’IES Montgròs va de colònies en anglès

1. Joan Carles Gil

Hola, t’escrivim des de l’IES Forat del Vent de Cerdanyola del Vallès. Hem trobat a internet la pàgina on expliqueu les colònies en anglès que vau realitzar. Estariem interessats en fer alguna activitat d’aquest tipus però no trobem qui ens ho pugui organitzar.

Si ens puguéssiu facilitar algun telèfon o adreça ens faríeu un gran favor.

Atentament,

Joan Carles Gil Siscar