Pissarra Dinàmica de Lectura 2.0

Fa pocs dies i a partir d’un curs que estic realitzant sobre les Difícultats específiques de la lectoescriptura, vaig descobrir un recurs educatiu que desconeixia, La Pissarra Dinàmica de lectura.
Creada pel psicòleg i logopeda Eduardo Herrera, aquest es presenta com un recurs útil no tant sols per combatre les difícultats específiques de la lectoescriptura, com per exemple la Dislexia, sinó per treballar la lectoescriptura a un nivell primerenc.

Ofereix la posibilitat de treballar amb un programa d’ordinador i amb jocs interàctius, una metodologia dinàmica i motivadora que provoca una reacció positiva de l’infant envers la lectoescriptura.

Es tracta d’un software innovador per a l’aprenentatge que permet treballar amb els textos directament a la pantalla de l’ordinador, ens permet ressaltar els textos, fer animacions i interaccionar amb allò que s’està generant.
Està dissenyada per millorar la precisió lectora ( Ruta fonològica), ja que et dóna l’opció de treballar amb llistes de síl·labes, paraules i pseudoparaules i augmentar la velocitat lectora (Ruta lèxica), mitjantçant el treball de textos.
És una eina molt eficaç per l’automatització de la lectura i enormement estimulant per als alumnes amb dificultats o dèficit d’atenció.

Us recomano que visiteu els següents enllaços:
www.pizarradinamica.com
www.youtube.com/watch?v=KNvYKc-32A

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *