Som treball

teclat

Què hem de fer? Quan? Com?

Per a un bon treball, cal una bona planificació i organització. En aquesta pàgina trobaràs els deures que has de fer, amb les corresponents pautes.

Setmana del 28 de setembre al 2 d’octubre.

1.  Creació d’una adreça de correu. Si encara no en tens, crea una adreça de correu a gmail. com. Si no saps com fer-ho, ajuda’t del tutorial  “Com crear un compte de correu amb gmail”

2.  Som? Busca una imatge que ens identifiqui. Envia les teves propostes a sompedrolo1@gmail.com

3.   Ens presentem. Escriu en un document word una presentació teva. Et pots ajudar de les orientacions del llibre de text “Estímul.1”  Unitat 1. Parlem-ne, de la pàgina 33 a la 37 . Un cop l’hagis escrit i revisat, afegeix una foto teva o un autoretrat. Envia el document a l’adreça de correu: sompedrolo1@gmail.com , no t’oblidis d’indicar en el missatge les teves dades personals.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *