2. Drets i deures en l’àmbit escolar, familiar i social.

SESSIÓ 2:

Competència:
– Actuar amb autonomia en la presa de decisions i ser responsable dels propis actes.

Objectiu:
– Cercar la construcció de la personalitat moral per afavorir l’autocomprensió, l’autocontrol, l’autoregulació i la confiança en les pròpies possibilitats i en el marc del bé comú.

Activitats:
– Valoració de la sessió anterior. De la fitxa, qui no ha fet la feina correcta haurà d’anar a l’aula d’estudi a repassar-la o finalitzar-la.
– Veure els 4o segons inicials del vídeo.
– Explicació dels conceptes per part del grup proposat a la classe anterior.
– Clarificar els conceptes de drets i deures.
– Treballar les informacions de l’agenda. El seu ús.
– Deduir alguns drets/deures del reglament intern dels centre.
– Per grups treballem els conceptes.
– Fer la Fitxa treball n. 2
– Recollim la fitxa.

Recursos:
Normativa d’Organització Interna Institut Domènec Perramon
Què són els drets i els deures?
Exercicis i raonaments.
Video Drets infància

Quant a jcruz

Orientador escolar
Aquest article ha estat publicat en Cultura i valors ètics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 2. Drets i deures en l’àmbit escolar, familiar i social.

  1. Retroenllaç: Àmbit de cultura i valors 4t ESO | Orientació escolar, acadèmica i professional

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *