Linguamón i la UPF convoquen el I Premi al millor treball de recerca en l’àmbit de les llengües i el llenguatge

logo_linguamon_tcm302-40891.gif

Amb aquest apunt us vull encoratjar a fer treballs de recerca d’un tema tan important per a nosaltres com és el lingüístic. I per fer-ho em faig ressò d’aquest premi:
La Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra i Linguamón-Casa de les Llengües acaben de crear el premi Linguamón-UPF amb l’objectiu d’incentivar la recerca en l’àmbit de les llengües i el llenguatge. El premi s’atorgarà al millor treball de recerca original fet per alumnes de qualsevol centre d’ensenyament secundari de Catalunya. La recerca s’ha d’haver fet durant el curs acadèmic 2008-2009.

Els treballs de recerca, que han de ser inèdits, hauran de ser seleccionats i presentats per la direcció dels centres d’ensenyament on estudiï l’alumne. El jurat valorarà l’originalitat, la creativitat, el rigor acadèmic així com la rellevància i pertinència del tema tractat. El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dia 17 d’abril de 2009.

El jurat del Premi estarà format per dos professors de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UPF, dos membres de Linguamón i serà presidit pel degà de la mateixa facultat. Així, el guanyador del primer premi al millor treball s’emportarà un ordinador portàtil, un lot de llibres i un diploma. Hi haurà també dues mencions especials, que rebran el premi d’un notebook, un lot de llibres i un diploma.

A partir del 4 de maig es publicarà el nom dels finalistes a la pàgina del web de la Facultat de Traducció. Els premis es lliuraran a la Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra el dia 15 de maig del 2009.

Espero que us animeu a escollir treballs de recerca (que es presentaran el curs proper) i que l’any vinent els pogueu presentar en aquest premi.

Podeu trobar-ne les bases a internet.