EL PATGE GREGORI ENS VISITA

L’estrella d’Orient ha portat fins a la nostra escola al patge Gregori. Els representants del Consell dels Infants l’han rebut aquest matí.

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

En les eleccions de renovació de la meitat dels membres del Consell Escolar els resultats han estat el següents:

Sector famílies: Montserrat Andrés (mare de 2B i 4B), Irene Mèrida (mare de P3B i P5A) i Antonio Nieto (pare de 2A).

Sector mestres: Cristina Sánchez, Mònica Moreno, Imma Bramona

Sector PAS: Marta Conejos

El nou Consell Escolar es constituirà el dia 11 de desembre a les 16.45h

ERASMUS EUROLAND

Un grup d’alumnes de 5è estan aquesta setmana al primer “meeting” a Foggia, Itàlia amb alumnes italians i rumanesos.

Podeu seguir les seves activitats a través de Instagram i Facebook eramusmestresm

CANDIDATS I CANDIDATES AL CONSELL ESCOLAR Sector famílies

Ja podeu consultar al suro de l’entrada els pares i mares candidat/es al Consell Escolar.

No oblideu venir a votar el proper 29 de novembre durant tot el dia. Esperem la vostra participació !!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

80è aniversari del bombardeig de Granollers: TOT DECORANT L’ESCOLA AMB DESITJOS DE PAU

En el taller de famílies, entre tots i totes,  hem decorat l’escola amb coloms per la pau fets amb origami

Tot un èxit !!!!