Sortida Mines de Sal de Cardona

El passat dimecres els alumnes de 5è vam anar a visitar les mines de sal de Cardona. Gaudiu d’aquestes fotos tant xules!

Resultat d'imatges de mines de sal cardona

Spiribol

Què divertit!
Aquests dies estem practicant activitats molt divertides a l’assignatura d’educació física.
Sabeu que és l’Spiribol?
És una nova modalitat de jocs de raqueta. Consisteix en jugar un contra un o bé per parelles. L’objectiu és enrotllar la pilota al pòster o bé amb cops de drive o de revés. Guanya el que ho aconsegueix abans.
Aquí us deixem unes imatges perquè veieu en que consisteix.

Clica a la imatge per veure fotos.

Resultat d'imatges de spiribol

El Mur, un bon espectacle de circ.

El dimecres dia 24 d’octubre, les classes de cicle superior vàrem anar a l’Auditori a veure un espectacle de circ. L’obra es titulava el Mur i la va representar la companyia Cubs (Cia)3

L’obra va començar amb un mur al mig de l’escenari i amb ell feien un joc rítmic i d’equilibri, al final el mur va anar per terra, el van destrossar.

Després van començar amb els malabars, els equilibris sobre bicicletes i també sobre uns cubs i unes fustes. El que més ens va cridar l’atenció va ser que hi havia actors amb diversitat funcional. Segurament ho havien treballat molt però ens va impressionar la seva capacitat per fer malabars i altres tècniques de circ.

Els dos números més espectaculars van ser el d’equilibris sobre dues bicicletes i el d’equilibris sobre una columna on varen pujar dos actors i dues cadires, feien figures gairebé impossibles.

L’espectacle va ser molt divertit, ens va agradar molt.

Ah! i el final va ser espectacular quan un noi amb síndrome de down va començar a interpretar una cançó amb big box i no va callar fins que els altres el van treure de l’escenari.

Comencem el curs!

Hola pares i mares, aquí us deixem les informacions dels primers dies dels vostres fills/es.

També hem preparat un vídeo on podeu veure les activitats que hem realitzat aquests primers dies.

COLÒNIES AL POU DE GLAÇ

Aquí podeu veure totes les fotos.

Mercabarna, un gran mercat.

El passat dia 10 d’Abril vàremanar a Mercabarna a visitar el mercat del peix.
Mercabarna és el mercat central de Barcelona, un lloc on es venen flors, peix, carn, fruita i verdura als minoristes. Els minoristes són les persones que tenen botigues a diferents pobles, ells van a comprar el seus productes a Mercabarna i després el venen a les seves botigues.

Al mercat del peix es treballa per la nit. Des de la una de la matinada fins les sis del matí és quan està obert. Els Majoristes, persones que compren grans quantitats de peix als pescadors, són els encarregats de vendre’ls a les persones que tenen peixateries.

A Mercabarna s’hi venen peixos com el salmó, el lluç, la sardina, el congre… també s’hi venen crustacis com la gamba, mol·luscs com el calamar…

A la visita vàrem poder visitar un museu on s’explica el procés que hi ha des  que es pesca el peix fins que el tenim al mercat o a la peixateria on nosaltres el comprem. Després vàrem poder veure diverses varietats d’animals marins, peixos, crustacis, mol·luscs… i a la tarda els vàrem poder tocar.
Ah! i vàrem dinar a un restaurant. El menú a base de peix no va agradar a tothom, però això de dinar tots els nens i nenes de quart junts va ser divertit.

Mai m’hauria pogut imaginar el que passa a Mercabarna cada dia a la nit. Les grans quantitats de peix que es ven, la varietat d’espècies marines que es mengen… Hi ha tot un món per a conèixer.

Text escrit per Blanca Soto

Els BEE-BOTS a 4t.

El divendres dia 12 de gener els mestres ens van portar a classe els bee-bots.