Benvinguts al nou curs!

Ja hem començat tercer i el passat dimecres dia 19 de setembre, vam fer la reunió de principi de curs pels pares i mares.

Us compartim el full informatiu, el power point que vam passar a la reunió i un vídeo dels primers dies d’escola.

Molt bon curs!

Full_famílies_3r_18_19

HEM FET UN CAPGRÒS

Els nens i nenes de segon, després de visitar el Taller Sarandaca vam voler fer com el Pol Aumedes. Volíem fer un capgròs entre tota la classe i seguir el mateix procés que aquest important escultor.

Primer de tot, vam pensar individualment com ens agradaria que fos el capgròs i el vam dibuixar. Després vam triar el que més ens va agradar de cada classe i tots el vam poder fer amb plastilina.

Seguidament i gràcies a l’ajuda diària de la Deborah, (la mare de la Lucia de 2nB) vam utilitzar paper maixé (fulls de diari mullats amb cola) i vam anar fent capes i capes fins que es va convertir en un autèntic capgròs.

Finalment només quedava pintar i envernissar.

Us presentem al SANDI i al FLASHI

ENS HO HEM PASSAT MOLT I MOLT BÉ!.

Aquests capgrossos ens faran molta companyia a tercer, quart, cinquè, sisè … i podrem ballar amb ells, i qui sap si en podrem fer més!!

MOLTES GRÀCIES DEBORAH!!!!!

Cliqueu a la foto per veure-les totes!!

Publicat dins de General | 1 comentari

SORTIDA A PALOU

El divendres 15 de juny vam fer l’última sortida de segon curs. Tots els nens i nenes de la classe dels cactus i els pomers, vam anar caminant fins al poble de Palou.

Primer de tot vam esmorzar en rotllana prop de l’església, i després vam poder jugar una estona al parc que hi ha al costat.

Més tard vam anar a prop del riu Congost a veure els insectes i animalons que viuen per allà de molt a prop. Sort que portàvem lupes i uns pots especials de l’aula de ciències que feien que els poguéssim veure més grans. Un cop els miràvem bé, els deixàvem lliures perquè seguissin la seva vida.

Què bé tenir un lloc tan bonic ben a prop de l’escola!

ANEM A VISITAR L’ESCOLA MONTSERRAT MONTERO

El dijous 7 de juny vam anar caminant des de la nostra escola a visitar els companys i companyes de l’escola de l’Alexey. L’escola es diu Montserrat Montero.

La caminada fins allà va ser molt maca perquè vam poder veure els camps i també la nostra escola des de lluny.

Quan vam arribar, ens esperaven amb una pancarta molt bonica penjada a l’entrada donant-nos la benvinguda.

Vam anar al pati a esmorzar, vam ballar i cantar cançons fent una gran rotllana, i també vam visitar l’escola per dins amb les seves classes. Finalment, ens van oferir aigua ben fresca i sucs i vam estar una bona estona jugant al seu pati. L’Alexey estava molt content que tots i totes estiguéssim junts i ens ho passéssim tan bé!!

VISITA AL TALLER SARANDACA

Dijous passat els nens i les nenes de 2n vam anar a visitar el taller Sarandaca a la Roca Umbert.

Vam conèixer a la família Aumedes i ens van explicar com es fa un cap gros, un drac o simplement una màscara. Començant per un dibuix i acabant vestint-lo.

També vam poder fer un petit cercavila amb alguns dels capgrossos, la Marta (una geganta petita), i els instruments més importants que fan falta per una festa major. La gralla i el tambor, que fins i tot ens van deixar tocar.

Ens ho vam passar molt bé!

Si voleu veure-les totes, cliqueu a la foto.

MARXEM DE COLÒNIES!

I per fi va arribar el dia!

Quines ganes i quins nervis que teníem de marxar de colònies.

Ens ho vam passar molt bé! Vam conèixer oficis antics, vam veure com funcionava un molí i vam fer galetes. Que per cert estaven boníssimes.

Ens van agradar molt els jocs de nit i el conte que ens van explicar mentre envoltàvem el foc.

També vam sentir el conte del Patufet i resulta que al dia següent vam trobar uns penjolls i unes monedes de xocolata al pati de la casa de colònies.

Vam dormir molt i molt bé!!

Ja estem esperant les colònies de l’any vinent!!!

FEM LA MONA

Després d’uns dies de vacances hem tornat a l’escola i hem fet la nostra mona.

Primer de tot ens hem rentat les mans i ens hem col·locat per taules per començar a escampar la crema de cacao el pa de pessic.

Després hem ajuntat el pa de pessic i hem recobert tota la mona de xocolata.

Finalment l’ hem decorada amb plomes, lacasitos i ous de pasqua.

Quan l’hem tastat tots hem coincidit en què estava boníssima!!!

ESCOLA COMPARTIDA

EL DIMARTS AL MATÍ HAN VINGUT A FER-NOS UNA VISITA ELS COMPANYS I COMPANYES DE L’ESCOLA MONTSERRAT MONTERODE L’ALEXEY.

HEM JUGAT AL PATI UNA BONA ESTONA, HEM MENJAT GALETES I ENTRE TOTS HEM FET UNA ACTIVITAT DE PLÀSTICA.

COM QUE SOM LA CLASSE DELS POMERS, CADASCUN DE NOSALTRES HEM FET UNA POMA AMB «GOMA EVA» I HEM ENGANXAT LA NOSTRA FOTO AMB EL NOM. AL FINAL, D’UNA BRANCA D’UN ARBRE PENJAVEN TOTES LES POMES DE TOTS ELS NENS I NENES JUNTS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

EN CARNESTOLTES

ARA ARRIBA EN CARNESTOLTES,

TOTS SORTIM A PASSEJAR,

ENS POSEM UNA DISFRESSA

PER SALTAR, CANTAR I BALLAR.

Cliqueu a les fotos per veure-les totes.

REGALS DE REIS

Aquest primer divendres de l’any hem pogut portar una joguina del tió, el Pare Noel o dels reis a l’escola.

Primer els hi hem explicat als companys com es diu i com es juga i de seguida hem pogut compartir els jocs amb la resta de nens i nenes de segon.

Ha sigut molt divertit poder jugar amb totes les joguines!