VISITA AL TALLER SARANDACA

Dijous passat els nens i les nenes de 2n vam anar a visitar el taller Sarandaca a la Roca Umbert.

Vam conèixer a la família Aumedes i ens van explicar com es fa un cap gros, un drac o simplement una màscara. Començant per un dibuix i acabant vestint-lo.

També vam poder fer un petit cercavila amb alguns dels capgrossos, la Marta (una geganta petita), i els instruments més importants que fan falta per una festa major. La gralla i el tambor, que fins i tot ens van deixar tocar.

Ens ho vam passar molt bé!

Si voleu veure-les totes, cliqueu a la foto.

MARXEM DE COLÒNIES!

I per fi va arribar el dia!

Quines ganes i quins nervis que teníem de marxar de colònies.

Ens ho vam passar molt bé! Vam conèixer oficis antics, vam veure com funcionava un molí i vam fer galetes. Que per cert estaven boníssimes.

Ens van agradar molt els jocs de nit i el conte que ens van explicar mentre envoltàvem el foc.

També vam sentir el conte del Patufet i resulta que al dia següent vam trobar uns penjolls i unes monedes de xocolata al pati de la casa de colònies.

Vam dormir molt i molt bé!!

Ja estem esperant les colònies de l’any vinent!!!

FEM LA MONA

Després d’uns dies de vacances hem tornat a l’escola i hem fet la nostra mona.

Primer de tot ens hem rentat les mans i ens hem col·locat per taules per començar a escampar la crema de cacao el pa de pessic.

Després hem ajuntat el pa de pessic i hem recobert tota la mona de xocolata.

Finalment l’ hem decorada amb plomes, lacasitos i ous de pasqua.

Quan l’hem tastat tots hem coincidit en què estava boníssima!!!

ESCOLA COMPARTIDA

EL DIMARTS AL MATÍ HAN VINGUT A FER-NOS UNA VISITA ELS COMPANYS I COMPANYES DE L’ESCOLA MONTSERRAT MONTERODE L’ALEXEY.

HEM JUGAT AL PATI UNA BONA ESTONA, HEM MENJAT GALETES I ENTRE TOTS HEM FET UNA ACTIVITAT DE PLÀSTICA.

COM QUE SOM LA CLASSE DELS POMERS, CADASCUN DE NOSALTRES HEM FET UNA POMA AMB «GOMA EVA» I HEM ENGANXAT LA NOSTRA FOTO AMB EL NOM. AL FINAL, D’UNA BRANCA D’UN ARBRE PENJAVEN TOTES LES POMES DE TOTS ELS NENS I NENES JUNTS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

EN CARNESTOLTES

ARA ARRIBA EN CARNESTOLTES,

TOTS SORTIM A PASSEJAR,

ENS POSEM UNA DISFRESSA

PER SALTAR, CANTAR I BALLAR.

Cliqueu a les fotos per veure-les totes.

REGALS DE REIS

Aquest primer divendres de l’any hem pogut portar una joguina del tió, el Pare Noel o dels reis a l’escola.

Primer els hi hem explicat als companys com es diu i com es juga i de seguida hem pogut compartir els jocs amb la resta de nens i nenes de segon.

Ha sigut molt divertit poder jugar amb totes les joguines!

CAGUEM EL TIÓ

L’ últim dia de classe vam cagar el tió. Tots teníem moltes ganes de fer-ho. Això sí, ho vam fer amb molta cura.

Quan ens vam adonar ja ens havia cagat turrons i neules que ens vam menjar per esmorzar!!

Què bons!! Gràcies Tió

PORTES OBERTES PISCINA

Divendres passat dia 15 de desembre els pares, mares, àvies, avis, tiets, tietes…Van poder gaudir de tot el que havíem après a la piscina durant aquests mesos.

Van veure que ho fèiem molt bé!

Deixem unes fotos per als que no vàreu poder venir.

Cliqueu el logo per veure-les totes.

SORTIREM A VOTV

Els nens i nenes de segon vam anar als estudis de VOTV a gravar les nadales que ens hem après amb molta il·lusió. Estàvem una mica nerviosos  😳  😳 perquè hi havia moltes llums i moltes càmeres que ens enfocàven, però vam cantar molt bé i ens van felicitar. Al sortir ens van donar una bossa a cada un amb uns obsequis.

D’aquí uns dies ens diran a partir de quin dia ens podreu veure cantar en el programa que es diu “CANTEM AL NADAL”.

Per veure les fotos cliqueu en aquesta.

RESTEM AMB REGLETS

El Pau i el Biel ens expliquen una manera de restar amb els reglets. Quan vam fer els panellets teníem una safata on hi havien 45 panellets. Al cap d’una estona 13 nens se’n van menjar un cada un. Quants panellets van quedar a la safata?