Padrins i fillols 6è-5è. Primera trobada.

Aquesta setmana ens hem trobat per primer cop amb els nostres/les nostres fillols/les.  Ha estat una trobada lúdica i hem gaudit d’allò més. Aquesta relació promet!

VEURE MÉS FOTOS  de la trobada

Visita a la Garrotxa

Fotografies de la visita al Croscat i a la Fageda

Treballem les potències amb reglets.

Avui hem treballat les potències quadrades i cúbiques amb els reglets.

Iniciem el 6è curs de Primària amb la reunió de pares i mares

Ja hi som!

Hem tornat de vacances, amb les piles carregades, per iniciar aquest darrer curs.

Veure el power de la reunió de pares

Què podem fer a l’estiu?

Descansar, gaudir de la família, …. i alguna d’aquestes propostes.

PROPOSTA deures estiu 1718

Bon estiu!

Cooperatives “a l’aigua”!

Ja som a punt d’arribar a l’estiu i les cooperatives han decidit, com a activitat conjunta, anar a la piscina de Granollers per tancar el projecte i gaudir d’un dia excel.lent.
Felicitats a tots i a totes per la tasca feta.
Ha estat tot un plaer!

Veure fotos.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Cooperatives “a l’aigua”!

Visita a OncoVallès i El Xiprer

Dilluns 11 a les 11 i dimarts 12 a les 12 hem fet entrega del 10% dels beneficis de la venda de productes de les cooperatives a les entitats OncoVallès i El Xiprer de Granollers.

Dilluns vam visitar les instal.lacions d’OncoVallès i vam fer entrega del donatiu al seu president.

Dimarts ens va visitar una voluntària del Xiprer (la Sr. Joanna) i vam poder fer preguntes relacionades amb el seu voluntariat i amb l’ONG de Granollers.

D’aquesta manera tanquem el cercle del projecte CuEMe.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Visita a OncoVallès i El Xiprer

Venda de productes al Mercat de Granollers

Benvolgut/des

Ja tenim les fotografies de la venda dels productes que les cooperatives THE WINNERS.COM i IMAGINACIÓ KIDS han fet en el Mercat de Granollers. Van venir moltes persones a comprar els productes, fins i tot l’Alcalde i el regidor d’Ensenyament. Ha estat tota una experiència.

El 10% dels guanys el donarem a les ONG’s OncoVallès i El Xiprer de Granollers.

Agraïm a totes les famílies la col.laboració prestada .

Veure més fotografies

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Venda de productes al Mercat de Granollers

Dijous 24 anem al Mercat de Granollers

Ha arribat el gran dia.

Dijous 24 de maig tindrem les paradetes muntades al Mercat de Granollers. Us hi esperem

COOPERATIVA THE WINNERS. A la Plça. Folch i Torras, parada 242

COOPERATIVA IMAGINACIÓ KIDS. Al C/ Sta. Esperança, parada 334

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Dijous 24 anem al Mercat de Granollers

Trobada de cooperatives a Granollers

Dilluns 7 de maig ens hem trobat amb les cooperatives que hi participen a Granollers i hem pogut compartir l’experiència de crear una cooperativa i fer prototips amb nens, nenes, mestres i responsables del projecte.

Hi ha hagut parlaments dels representants i dels polítics.

Compartim amb tots vosaltres les imatges de l’acte i alguns enllaços per si els voleu veure.

– Notícia en el diari https://www.somgranollers.cat//noticia/41783/trobada-cooperatives

– El 9Nou http://el9nou.cat/valles-oriental/actualitat/els-membres-de-les-vuit-cooperatives-escolars-de-granollers-es-troben-a-roca-umbert/